Дистанційне навчання під час карантину










Через коронавірус до 22 травня в Україні запровадили 
карантин .

12.05-15.05.2020 року

5 клас

Тема   « Алгоритми з розгалуженням» Практична робота (виконуємо, фото присилаємо)

Домашнє завдання: переглянути відеоурок, https://www.youtube.com/watch?v=weC5GBn1rho, створити подібний проєкт (1 на вибір учня)


6 клас
Тема « Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі» (виконуємо, фото присилаємо)
Опрацювати презентацію
Виконати завдання за посиланням https://studio.code.org/s/course4/stage/3/puzzle/1
7 клас
Тема «Побудова моделей засобами програмування» Практична робота (виконуємо, фото присилаємо)
Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються

8 клас
Опрацювання мультимедійних об'єктів
Тема «Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-,відеофрагментів» Практична робота (виконуємо, фото присилаємо)
Домашнє завдання: опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=zDNRlCJE760&feature=youtu.be
1. Виконати практичне завдання
3.Файли заготовки: Прогулянка Києвом.wmv, Ранок.avi, Київ.jpg(додаються)

Тема « Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду » Практична робота


 Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.


9 клас
Тема «Розв’язування компетентнісних завдань»   (виконуємо, фото присилаємо)
Домашнє завдання:
Розв1язати задачу 1. Презентація створюється у форматі Power Point. Обсяг - до 12 слайдів. 
Створену презентацію завантажити на Google -Диск та надати доступ вчителю (zinkovskaya75@gmail.com)

Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.


10 клас
Тема « Створення звітів» Практична робота (виконуємо, фото присилаємо)
Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.

Додаткові завдання по створенню баз даних знаходиться в   http://itknyga.com.ua/index/bezkoshtovno/0-19 

 Бази даних -   урок 1      уроки 2 і 3      урок 4      урок 5      уроки 6 і 7


04.05-08.05.2020 року
5 клас
 Тема « Цикл з лічильником» 

1.Опрацювати §23, с. 210-212
2.Виконайте практичне задання https://inf-letkivka.blogspot.com/p/5.html
3. Задання надсилаємо вчителю у viber

6 клас
Тема: Практична робота «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
  Практична робота містить два  завдання до теми "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження" з різними вимогами. https://youtu.be/UKuKBGwvgow
У першому завданні необхідно відтворити заданий орнамент (слайд містить відео-пояснення"), а також скрін про скрипт, який учень має відтворити у себе.
У другому завданні учневі потрібно написати скрипт самому, використовуючи здобуті на попередніх уроках знання. Спрайт (об'єкт) може бути довільний.
 Задання надсилаємо вчителю у
viber

7 клас
Тема «Опис моделей у середовищі програмування»
Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)     
8 клас
Тема «Розв’язування компетентнісних завдань та виконання проєкту»
Тема «Поняття мультимедія.Кодування аудіо – та відеоданих »

Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)      


9 клас
Тема « Створення  та використання спільних електронних закладок. Канали новин»
Тема « Підготовка до розв’язування компетентнісних завдань» 

Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)      


10 клас
Тема « Поняття звіту. Автоматичне створення звіту»

Уроки з інформатики для 5-11 класів: http://itknyga.com.ua/index/bezkoshtovno/0-19 

Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)      


27.04-30.04.2020 року



5 клас

 Тема « Алгоритми з повторенням» 


1.Опрацювати §23, с. 208-209.
2.Перегляньте відео та створіть проект «Робожук»
3. Задання надсилаємо вчителю у viber

6 клас
Тема «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
1.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=HKkTSQwY1bs
2. Виконайте проект описаний у відео
3. Задання надсилаємо вчителю у viber

7 клас
Тема «Створення алгоритмів та програм з повторенням  і розгалуженням з використанням змінних» Практична робота 8
1.Перегляньте презентацію
СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ І ПРОГРАМ З ПОВТОРЕННЯМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗМІННИХ
2. Згідно з інструкцією виконайте завдання по створенню проекту
3. Задання надсилаємо на e-mail
Додатково перегляньте відео готового проекту
Важливо!!! Для покращення зворотнього зв’язку та надсилання завдань на перевірку приєднуємося до classroom

8 клас
Тема «Створення веб – сторінки мовою гіпертекстової розмітки» Практична робота
Важливо!!! Для покращення зворотнього зв’язку та надсилання завдань на перевірку приєднуємося до classroom

9 клас
Тема « Конструювання сайтів з використанням онлайн - систем»  Практична робота 
Важливо!!! Для покращення зворотнього зв’язку та надсилання завдань на перевірку приєднуємося до classroom

10 клас
Тема « Створення форм» Практична робота 5 
1. Згідно з інструкцією виконайте завдання по створенню проекту
2. Задання надсилаємо на e-mail
Важливо!!! Для покращення зворотнього зв’язку та надсилання завдань на перевірку приєднуємося до classroom



13.04-17.04.2020 року

Продовжуємо навчання під час карантину.

5 клас Інформатика  Тема «Виконавці алгоритмів та їх системи команд»

Опрацювати §18 ст.168-172, виконати завдання ст.178,Вправа 1 «Композитор» (структуру програми  записати у зошит)

Опрацювати відеоматеріал



6 клас Інформатика  Тема «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»

Опрацювати §21 ст.173-1176, виконати завдання ст.175,Вправа 2 (блок- схеми записати у зошит)

Опрацювати відеоматеріал



7 клас Інформатика  Тема «Створення алгоритмів та програм з провторенням з використанням змінних» Практична робота 7
 Практична робота .

8 клас Інформатика  Тема « Властивості та методи елементів керування.Прапорець.Список»

Опрацювати §21 ст.173-1176, виконати завдання ст.175,Вправа 2 (блок- схеми записати у зошит)

Пройти тест на сайті МІЙ КЛАС /заходимо за соїми логінами та паролями/


9 клас Інформатика  Тема « Етапи створення веб-сайтів»
Опрацювати П.29.1 -29.2
Пройти тест на сайті МІЙ КЛАС /заходимо за соїми логінами та паролями/


10 клас Інформатика   Тема « Запити з функціями та полями » /опрацювати матеріал ,який знаходиться у блозі, відповідного класу, конспект/
Пройти тест на сайті МІЙ КЛАС /заходимо за соїми логінами та паролями/




06.04-10.04.20
Учні 5-6 класів працюють з БЛОГОМ учителя інформатики
Шановні учні ! Відкрийте сторінку відповідно до класу, в якому навчаєтесь і уважно перечитайте завдання.

5 клас Інформатика  Тема «Лінійні алгоритми»
Опрацювати §20 ст.188-193( виписати правила,фотозвіт вчителю)
Опрацювати відеоматеріал у блозі вчителя
Проекти можна створювати на стаціонарних комп'ютерах або у режимі он-лайн

6 клас Інформатика  Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»
Опрацювати §21 ст.177-178
Виконати вправу 1 ст.178
 Проекти можна створювати на стаціонарних комп'ютерах або у режимі он-лайн
Пройти тест https://testinform.in.ua/test-12-6-klas-onovlenij-stvorennya-programnix-obyektiv/

УВАГА!
Для 7-11 класів створенні хмарні кабінети за допомогою сервісу Google Classroom. У групи  Viber кинуті інструкції для приєднання та коди потрібних для вас класів.

Для цього вам потрібно:
1.                  Увійти у власний Google-акаунт (створіть акаунт у кого відсутня електронна скринька)
2.                 Зайти на сторінку Classroom за посиланням https://classroom.google.com або обрати команду Класс
3.                 Приєднатися
4.                 Ввести код доступу для вашого класу


7 клас Інформатика  Тема «Створення програм з повторенням з використанням змінних»
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom

8 клас Інформатика  Тема «Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних.»
Опрацювати 9, с.195-202, конспект,
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom

9 клас Інформатика  Тема « Поняття мови розмітки гіпертексту»
Опрацювати П.29.7, конспект
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom

10 клас Інформатика   Тема «Створення форм за допомогою простих засобів» конспект/

Опрацювати відеоматеріал розміщений у вашому класі на
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom


Виконання навчальних планів здійснюватиметься завдяки різноманітним формам дистанційної освіти
Не відвідувати школу у період заходів, пов’язаних із попередженням поширення коронавірусу – не привід не вчитися. Тим більше, що нині доступні різні форми дистанційного навчання.
Завдання для учнів під час карантину:


Платформи для дистанційного навчання під час карантину, репетиторства, курсів тощо
Ось такі дистанційні форми для виконання навчальних планів освітніх програм:
Асинхронне навчання.
 Учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації:
E-mail дистанційне навчання. Воно здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет.
Класичний варіант E-mail навчання передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, у яких міститься невелика кількість текстового матеріалу та перевірочних питань до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. Коли завершиться період дистанційного навчання, учні отримають перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу.
Під час використання цього методу допускаються будь-які варіації, що спрощують, технічні і методичні моменти.
Навчання на платформах соціальних мережДля цього у обраній соціальній мережі створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує навчальні матеріали. Це можуть бути як його власні матеріали, так і матеріали інших авторів з теми, що розміщені в інтернеті, або у тій же соціальній мережі. Учням пропонується ознайомитися з цими матеріалами і написати до них коментар на задану тему (можуть бути як однакові, так і різні) із встановленого обсягу. У цьому випадку краще використовувати завдання, які потрібно обговорювати, хоча, допускаються і розрахункові завдання. Наприклад, для невеличкого есе-коментаря достатньо 1000 – 1200 символів без урахування відступів, а відповідь на розрахункове завдання може виглядати як звичайне число, або зображення сторінки зошита з його розв’язанням.
За такої форми асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат).
Характер створеної спільноти має давати  можливість вчителю керувати сторінкою і вилучати невдалі матеріали і коментарі, розміщені на ній учнями. Також можна обрати формат спільноти з обмеженим доступом (тільки для учасників спільноти).
Синхронне дистанційне навчання
Воно вимагає від учасників навчального процесу одночасної присутності у віртуальному середовищі хмарного сервісу або програми.
Здійснюється шляхом організації одночасної зустрічі учасників навчання через різноманітні сервіси для online спілкування (Skype, GoogleTalk, спільні документи).
 Організація такої форми роботи може бути досить складною, якщо кількість учасників навчального процесу велика. Адже безкоштовні сервіси для спілкування підтримують невелику кількість учасників, не всі учасники своєчасно під’єднуються до зустрічі через технічні складнощі налаштувань пристрою чи швидкості інтернет-зв’язку тощо. Тому цю форму доцільніше використовувати як додатковий елемент іншої форми – асинхронно дистанційного навчання. Наприклад, учні поділяються на групи, кожна з яких має виконати завдання, наприклад, скласти, відредагувати, обговорити тощо спільний навчальний матеріал, розташований на сервісі спільних документів. Тоді учасники групи зв’язуються між собою для виконання завдання, а результати, або, якщо потрібно, і процес виконання учитель може відстежити у обраному хмарному середовищі або отримати його від учнів електронною поштою.
До підтримки дистанційного навчання підключається і  ТРК «Київ».
З 16 березня 2020 року на телеканалі відподиться 2 години ефірного часу для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Бажаючим подивитися телеуроки потрібно стежити за програмою ТРК «Київ».
ІППО створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів urok.ippo.kubg.edu.ua. Вчителям, які не мають можливості організувати дистанційне навчання самостійно,  запропонують  надіслати уроки, матеріали, посилання для розміщення на ресурсі.
Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua  розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування.
На сайті «Столичний центр відкритої освіти vo.ippo.kubg.edu.ua  розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів.


З 4 лютого, запроваджено карантин на 10 днів – до 14 лютого 2020 року
Завдання для учнів під час карантину:

Інформатика 5 клас
§13-14 опрацювати, скласти  у зошиті список можливостей текстового процесора MS WORD
Інформатика  6–а клас
§19 §20- ст.163-164 опрацювати, вправа 2, ст.159
Інформатика  6-б клас
§19 §20- ст.163-164 опрацювати, вправа 2, ст.159
Інформатика  7 клас
           * Скласти умову задачі, за якою можна створити  лінійний алгоритм
          * Виконати проект: « Нахабний краб», інструкція виконання на сторінці блогу
Інформатика  8 клас
 Опрацювати с.121, с.124-125, написати конспект
Інформатика  9 клас
Опрацювати П.23.1-23.5, П 24.1-24.5, конспект
Вправа "Досліджуємо" с.166, результат надіслати на електронну скриньку
Інформатика  10 клас
1.Створити обліковий запис на Google.com
2. Створити сайт на одну із запропонованих тем:
- Фішинг та інші техніки соціальної інженерії,
- Цей небезпечний інтернет: як використовувати інформаційні технології у проєктній роботі,
- Кібербулінг: Правила поводження в мережі,
- Безпечна поведінка в інтернеті,
- Не/безпечний інтернет?
3. Посилання на сайт відправити учителю на електронну скриньку


Немає коментарів:

Дописати коментар