Завдання для учнів на час дистанційного та змішаного навчання.
Вітаю Вас, шановні восьмикласники!
Протягом цього навчального року ми вивчимо 5 розділи, що стосуються кодування даних у комп'ютері та апаратного забезпечення, працюватимемо над текстовими документами, веб-сайтами та мультимедія. Також великою темою буде розділ програмування та розробки програм. . Впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!
Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином:
Для 7-10 класів створенні
хмарні кабінети за допомогою сервісу Google Classroom.
А також можна скористатися даною сторінкою·
Для 7-10 класів створенні хмарні кабінети за допомогою сервісу Google Classroom.
Завдання знаходяться в Google Classroom,
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Підручник, що використовується - Інформатика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н.В.Морзе, О.В.Барна, В.П.Вембер. - К. :УОВЦ "Оріон", 2021. - 224 с.
Програмне середовище Lazarus - https://biblprog.org.ua/ua/lazarus/
Програмне середовище Pascal-online - https://www.onlinegdb.com/online_pascal_compiler
Програмне середовище Pascal (для встановлення на ПК) - https://drive.google.com/file/d/1Icd0hgM4koqJnYb8WV-EMzsCQyqNxKSN/view?usp=sharing
8 клас
Електронні додатки
Розділ 1. Кодування даних
Розділ 2. Апаратне забезпечення
Розділ 3. Опрацювання текстових даних
Розділ 4. Створення та публікація веб-ресурсів
Розділ 5. Опрацювання об’єктів мультимедіа
- теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Посібник OpenShop
- Файли заготовки: Прогулянка Києвом.wmv, Ранок.avi, Київ.jpg, Все буде добре
- Практичне завдання
- Файли заготовки:
Фонтан Барселона, Фонтан Лас Вегас, Фонтан Одеса, Фонтан Прага, Вівальді Пори року
Розділ 6. Алгоритми та програми
Відео-інструкція роботи в онлайн-середовищі replit.com
Відео-інструкція роботи в Pydriod 3
sample.txt
07.11.2022 року
Тема уроку: Поняття мови програмування. Складові мови програмування
VІІI. Домашнє завданняПідручник § 25 ст. 172-174
2.Уважно прочитайте § 22. ст. 170-172 підручника.
3.Виконання вправ
Вправа 1.Уважно подивіться відео і відтворіть вправу показану в ньому(запишіть алгоритм роботи проекту)
Результати роботи надішліть мені для перевірки
2.Уважно прочитайте § 22. ст. 170-172 підручника.
3.Виконання вправ
Вправа 1.Уважно подивіться відео і відтворіть вправу показану в ньому(запишіть алгоритм роботи проекту)
Результати роботи надішліть для перевірки
1.Переглянути відео Практична робота 14 (записати у зошиті структуру програми з відео та виконати)
2. Надіслати звіт
«Все пізнається через працю, через подолання власних помилок, через процес розв’язування завдань» (С. М. Окулов, «Основи програмування»). Як би ретельно програміст не писав програмний код, він може припуститися помилок у тексті програми. Нам потрібно навчитися розуміти і усувати помилки в програмному коді.
1.Опрацювати відео
2. Переглянути презентацію, записати конспект
3. Надіслати конспект
1.Виконати тест, надіслати тільки варіанти відповідей наприклад 1а, і так далі...
2.Опрацювати відеоурок ( відео 1,відео 2)
3 Переглянути Вправу 5
Переглянути виконання практичної роботи https://www.youtube.com/watch?v=w3bxXk32R8s&list=PLafE3aTB6JO2x_CZebVZbYeVEVASInJrX&index=11&t=0s
Записати звіт практичної
Надіслати звіт
02.03.- 04.03. 2020 року
1.Перегляньте відео,
2. Опрацюйте та напишіть конспект
3. Скрін конспекту та оцінку тесту надішліть у ЗВІТ
3. Домашнє завдання
Дайте письмово відповіді на запитання:
1. Як і величини ми використовуємо в повсякденному житті та чим вони відрізняються?
2. Опишіть правила вибору ідентифікаторів величин. Наведіть приклади.
30.03-03.04 2020 року
16-20 березня 2020 року
Тема «Властивості та методи
елементів керування. Прапорець. Список»
v Опрацювати с.161-167,
с.126-127,конспект
Опрацювати відеоматеріал:
v Пройти тест на сайті МІЙ
КЛАС /заходимо за соїми логінами та паролями/
ЧИТАЄМО ТА ВИКОНУЄМО ВПРАВИ
Підручник для 8 класу
Тема 1.
- Презентація "Кодування повідомлень"
- Вправи до теми "Кодування"
- Теоретичні відомості до теми "Кодування."
Тема 2.
Тема 3.
ТЕМА 4.
Тема 7.
8 клас. Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:
- http://innovationslab.com.ua/;
- http://www.ed-era.com
- http://universinet.org/games
- https://www.playcodemonkey.com/
- http://www.lingva.ua
- http://disted.edu.vn.ua/
- http://e-pidruchnyky.net/
- http://itknyga.com.ua
- https://blockly-games.appspot.com/
- http://innovationslab.com.ua/;
- http://www.ed-era.com
- http://universinet.org/games
- https://www.playcodemonkey.com/
- http://www.lingva.ua
- http://disted.edu.vn.ua/
- http://e-pidruchnyky.net/
- http://itknyga.com.ua
- https://blockly-games.appspot.com/
8 клас. Цикли з лічильником.
1. Знайти суму чисел від 1 до 10.
2. З клавіатури вводять два числа. Знайти суму непарних чисел, які розміщені між ними.
3. З клаватури вводять число. Надрукувати таблицю множення на це число.
4. Надрукувати всю таблицю множення.
ДЗ:
Цикли.
1. Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150].
2. Надрукуйте всі тризначні числа, сума цифр яких дорівнює числу n (1 ≤ n ≤ 27), яке вводиться з клавіатури.
2. З клавіатури вводять два числа. Знайти суму непарних чисел, які розміщені між ними.
3. З клаватури вводять число. Надрукувати таблицю множення на це число.
4. Надрукувати всю таблицю множення.
ДЗ:
Цикли.
1. Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150].
2. Надрукуйте всі тризначні числа, сума цифр яких дорівнює числу n (1 ≤ n ≤ 27), яке вводиться з клавіатури.
8 клас. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління.
1. Реєстрація учасників вебквесту
2. Завдання. Перемикачі с. 64-66.
ДЗ. Робота з підручником с.63-68
Програмування. Мова Пайтон. Завдання. Прапорці.
2. Завдання. Перемикачі с. 64-66.
ДЗ. Робота з підручником с.63-68
Програмування. Мова Пайтон. Завдання. Прапорці.
8 клас. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями.
Завдання 1. Створіть та протестуйте програму.
Якщо введене число більше 0, то програма видає результат "Це число додатнє", інакше -"Це число від'ємне".
a=float(input("Введіть число а: "))
if a>0:
print("Це число додатнє")
else:
print("Це число від'ємне")
Завдання 2. Виконайте попередню програму в окремому вікні з кнопкою (графічний інтерфейс користувача), натиснувши котру отримуємо відповідь "число додатне чи від'ємне". (Використайте програму "Сума двох чисел").
Завдання 3. Удоскональте попередню задачу. Додайте ще одну перевірку, чи є введене число нулем, якщо так, то на екран буде виведено повідомлення "Число дорівнює 0".
Підказка: До попередньої програми добавте два рядки коду:
elif a==0:
c='Число дорівнює 0'
Завдання 4. Іван Петрович у нових штанах сів на щойно пофарбовану табуретку. На його штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n см2. Визначити, чи вдалось Іванові Петровичу врятувати свої штани?
Завдання 5. Створіть програму, яка б визначала «Щасливий квиток». Припустимо користувач придбав квиток на автобус з чотиризначним номером. Квиток буде вважатися щасливим, якщо сума перших двох цифр буде дорівнювати сумі двох інших цифр цього квитка.
ДЗ:
Опрацювати конспект.
Завдання 5.
Якщо введене число більше 0, то програма видає результат "Це число додатнє", інакше -"Це число від'ємне".
a=float(input("Введіть число а: "))
if a>0:
print("Це число додатнє")
else:
print("Це число від'ємне")
Підказка: До попередньої програми добавте два рядки коду:
elif a==0:
c='Число дорівнює 0'
8 клас. Практична робота №8. Налагодження готової програми.
Завдання 1. Калькулятор.
Використовуючи заготовку "Сума двох чисел" створіть програму "Калькулятор на чотири дії".
Завдання 2. Ініціали.
Створіть програму. До текстових полів екранної форми користувач вводить прізвище, ім'я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали. (див. мал)
Використовуючи заготовку "Сума двох чисел" створіть програму "Калькулятор на чотири дії".
Завдання 2. Ініціали.
Створіть програму. До текстових полів екранної форми користувач вводить прізвище, ім'я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали. (див. мал)
8 клас. Операції над текстовими величинами.
+ - додавання тексту
* - дублювання тексту
операції зрізу:
s='Hello world'
Запишіть в зошит результат виконання і пояснення наступних команд
- s1=s[:6]
- s1=s[6:]
- s1=s[3:5]
- s1=s[::-1]
Вправа 1. Слова з слова "інформатика"
s=input('Введіть слово')
s1=s[2:7]
s2=s[4]+s[3]+s[5:7]+s[1]+s[7:]
Вправа 2. Калькулятор.
Сума двох чисел
from tkinter import *
def syma(event):
c=str(int(entry1.get())+int(entry2.get()))
text3=Label(w1,text="Відповідь "+c)
text3.place(x=20,y=140)
w1=Tk()
text1=Label(w1,text="Введіть перше число")
text1.place(x=20,y=10)
entry1=Entry(w1)
entry1.place(x=20,y=40)
text2=Label(w1,text="Введіть друге число")
text2.place(x=20,y=60)
entry2=Entry(w1)
entry2.place(x=20,y=90)
but=Button(w1,text="Сума")
but.place(x=20,y=110)
but.bind("<Button-1>",syma)
w1.mainloop()
* - дублювання тексту
операції зрізу:
s='Hello world'
Запишіть в зошит результат виконання і пояснення наступних команд
- s1=s[:6]
- s1=s[6:]
- s1=s[3:5]
- s1=s[::-1]
s=input('Введіть слово')
s1=s[2:7]
s2=s[4]+s[3]+s[5:7]+s[1]+s[7:]
Вправа 2. Калькулятор.
Сума двох чисел
from tkinter import *
def syma(event):
c=str(int(entry1.get())+int(entry2.get()))
text3=Label(w1,text="Відповідь "+c)
text3.place(x=20,y=140)
w1=Tk()
text1=Label(w1,text="Введіть перше число")
text1.place(x=20,y=10)
entry1=Entry(w1)
entry1.place(x=20,y=40)
text2=Label(w1,text="Введіть друге число")
text2.place(x=20,y=60)
entry2=Entry(w1)
entry2.place(x=20,y=90)
but=Button(w1,text="Сума")
but.place(x=20,y=110)
but.bind("<Button-1>",syma)
w1.mainloop()
8 клас. Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле.
Завдання 1.
Створіть програму обчислення суми двох чисел, використовуючи графічний інтерфейс. (Калькулятор на одну дію)
1. Створіть просте вікно.
2. Розмістіть у вікні напис "Введіть перше число" (x=20,y=10) та текстове поле для зчитування.(x=20,y=40)
3. Сам!!! Напис та текст. поле для другого числа.(x=20,y=60)(x=20,y=90)
4. Розмістити кнопку "Сума".(x=20,y=110)
5. Запрограмуйте кнопку.натиснувши ЛКМ - виводиться результат виконання дії після слова "відповідь".(x=20,y=140)
Завдання 2.
Доповніть програму кнопками для виконання інших арифметичних операцій (Різниця, Добуток, Частка). Код програми до Завдання 1.
ДЗ: конспект №13, повторити №12. Виконати Завдання 2.
Створіть програму обчислення суми двох чисел, використовуючи графічний інтерфейс. (Калькулятор на одну дію)
1. Створіть просте вікно.
2. Розмістіть у вікні напис "Введіть перше число" (x=20,y=10) та текстове поле для зчитування.(x=20,y=40)
3. Сам!!! Напис та текст. поле для другого числа.(x=20,y=60)(x=20,y=90)
4. Розмістити кнопку "Сума".(x=20,y=110)
5. Запрограмуйте кнопку.натиснувши ЛКМ - виводиться результат виконання дії після слова "відповідь".(x=20,y=140)
Завдання 2.
Доповніть програму кнопками для виконання інших арифметичних операцій (Різниця, Добуток, Частка). Код програми до Завдання 1.
ДЗ: конспект №13, повторити №12. Виконати Завдання 2.
8 клас.
8 клас. Практична робота №5. Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Завдання.
0. Створіть папку Пр5 та зберігайте у ній розв'язки наступних завдань з іменем Завдання №..
1. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть вікно жовтого кольору, з розмірами 600х300, та заголовком "Практична робота №5", та з забороною змінювати розміри вікна.
2. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть вікно зеленого кольору, з розмірами 1000х600, та заголовком "Завдання №2", з мінімальними розмірами 300х300. Розмістіть у вікні напис "Я програмую на мові Python"
3. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть два вікна:
"Вікно №1" - червного кольору, з розмірами 700х300, відступом від лівого краю 100 та від верхнього краю 0, з забороною змінювати розміри вікна.
"Вікно №2" - синього кольору, з розмірами 200х200, відступом від лівого краю 1000 та від верхнього краю 300, з максимальними розмірами 400х400.
4. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть 3 вікна, колір фону кожного відтінок зеленого; з розмірами 300 на 300, 400 на 400, 500 на 500 відповідно; відступом від лівого краю 100,200,300 та відступом від верхнього краю 50,100,150; заголовок «Вікно№1», «Вікно№2», «Вікно№3», та забороною змінювати розмір вікна.Вікна повинні розташовуватися послідовно, тобто друге вікно відкриється лише після закриття першого.
ДЗ: повторити Лекція №9.
0. Створіть папку Пр5 та зберігайте у ній розв'язки наступних завдань з іменем Завдання №..
1. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть вікно жовтого кольору, з розмірами 600х300, та заголовком "Практична робота №5", та з забороною змінювати розміри вікна.
2. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть вікно зеленого кольору, з розмірами 1000х600, та заголовком "Завдання №2", з мінімальними розмірами 300х300. Розмістіть у вікні напис "Я програмую на мові Python"
3. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть два вікна:
"Вікно №1" - червного кольору, з розмірами 700х300, відступом від лівого краю 100 та від верхнього краю 0, з забороною змінювати розміри вікна.
"Вікно №2" - синього кольору, з розмірами 200х200, відступом від лівого краю 1000 та від верхнього краю 300, з максимальними розмірами 400х400.
4. Створіть новий файл Python. Підключіть відповідний модуль та створіть 3 вікна, колір фону кожного відтінок зеленого; з розмірами 300 на 300, 400 на 400, 500 на 500 відповідно; відступом від лівого краю 100,200,300 та відступом від верхнього краю 50,100,150; заголовок «Вікно№1», «Вікно№2», «Вікно№3», та забороною змінювати розмір вікна.Вікна повинні розташовуватися послідовно, тобто друге вікно відкриється лише після закриття першого.
ДЗ: повторити Лекція №9.
1. Створіть програму малювання човника. (Повторення 7 клас).
# Підключаємо модуль turtle
from turtle import*
# Малюємо човник
goto(-20,20)
goto(100,20)
goto(80,0)
goto(0,0)
up()
goto(40,20)
down()
# Малюємо парус
goto(40,120)
goto(60,60)
goto(40,20)
2. Створіть програму Hello World!
# Підключаємо модуль віконного графічного інтерфейсу tkinter
from tkinter import*
# створення вікна програми
main=Tk()
# створення текстового напису
label=Label(text="Hello World!")
# розміщення напису на головній формі
label.pack()
# запуск опрацювання подій програми
main.mainloop()
3. Робота з підручником с.39-43
Програмування. Мова Пайтон.
4. ДЗ: опрацювати с. 39-43, виконати завдання 1,2 с. 43.
2. Створіть програму Hello World!
# Підключаємо модуль віконного графічного інтерфейсу tkinter
from tkinter import*
# створення вікна програми
main=Tk()
# створення текстового напису
label=Label(text="Hello World!")
# розміщення напису на головній формі
label.pack()
# запуск опрацювання подій програми
main.mainloop()
3. Робота з підручником с.39-43
Програмування. Мова Пайтон.
4. ДЗ: опрацювати с. 39-43, виконати завдання 1,2 с. 43.
8 клас. Середовища програмування.
1. Тест 13. Мови програмування та їх класифікація.
2. Онлайнові середовища програмування:
3. Офлайнове середовище IDLE можна скачати (та встановити) з сайту: https://www.python.org/
4. Заготовка для Вправи 2, с. 108
# Запиши тект програми за зразком
print('Привіт!')
print('Як тебе звати?')
name = input('Введи своє ім\'я ')
print('Радий тебе вітати, ',name)
5. Задача. Диплом.
Створити програму, яка зможе підписувати диплом учасників конкурсу згідно зразка. Користувач вводить таку інформацію:
· Прізвище, імя учня,
· Клас,
· Місце проживання.
Зразок:
ДЗ: 1. с.34-36 Інформатика 6 клас. Бондаренко.
2. с. 104-109 Інформатика 8 клас. Морзе.
3. Встановити середовище IDLE
2. Онлайнові середовища програмування:
3. Офлайнове середовище IDLE можна скачати (та встановити) з сайту: https://www.python.org/
# Запиши тект програми за зразком
5. Задача. Диплом.
· Прізвище, імя учня,
ДЗ: 1. с.34-36 Інформатика 6 клас. Бондаренко.
2. с. 104-109 Інформатика 8 клас. Морзе.
3. Встановити середовище IDLE
Сучасні мови програмування.
8 клас. Спільна робота з документом.
Завдання:
1. Заповніть форму.
Таблиця відповідей.
2. Створіть сховище для зберігання файлів засобами Google Диск.
3. Створіть на Google Диску папку Проект_сховище та розмістіть у ній файл Кореспонденція.
4. Створіть на Google Диску у папці Проект_сховище текстовий документ Список учасників за зразком. Надайте до нього доступ іншим учням класу за їхньою електронною адресою з правами доступу: Редагування.
ДЗ:Інформатика 9 клас. Морзе(2017р). с. 178-184.
виконайте тест
Зразок до завдання 4:
1. Заповніть форму.
Таблиця відповідей.
2. Створіть сховище для зберігання файлів засобами Google Диск.
3. Створіть на Google Диску папку Проект_сховище та розмістіть у ній файл Кореспонденція.
4. Створіть на Google Диску у папці Проект_сховище текстовий документ Список учасників за зразком. Надайте до нього доступ іншим учням класу за їхньою електронною адресою з правами доступу: Редагування.
ДЗ:Інформатика 9 клас. Морзе(2017р). с. 178-184.
виконайте тест
Зразок до завдання 4:
8 клас. Структура документа. Автоматичне створення змісту, покажчика.
1. Скачайте в свою папку файли заготовки:
Повість-казка
Кореспонденція.
2. Впр. 4, с. 70. Перегляд документа Повість-казка в режимі структури.
Вставка змісту.
Вставка покажчика.
Самостійно:
3. Впр. 5 , с. 72 На початку документа Кореспонденція створити автоматично зміст (на окремій сторінці)
4. Впр. 6 с. 72. В кінці документа Кореспонденція створити покажчик на окремій сторінці для понять:
кореспонденція, листи, звернення, приступ, розповідь, висновок, постскриптум, конверти, етикет, записки, запрошення, рекомендаційні листи, ділові папери.
5. Завдання. Застосуйте до слова Покажчик стиль Заголовок 3 та оновіть зміст. Переконайтеся, що у змісті з'явився новий пункт.
ДЗ: с.69-72, вправа 5,6.
Повість-казка
Кореспонденція.
2. Впр. 4, с. 70. Перегляд документа Повість-казка в режимі структури.
Вставка змісту.
Вставка покажчика.
Самостійно:
3. Впр. 5 , с. 72 На початку документа Кореспонденція створити автоматично зміст (на окремій сторінці)
4. Впр. 6 с. 72. В кінці документа Кореспонденція створити покажчик на окремій сторінці для понять:
кореспонденція, листи, звернення, приступ, розповідь, висновок, постскриптум, конверти, етикет, записки, запрошення, рекомендаційні листи, ділові папери.
5. Завдання. Застосуйте до слова Покажчик стиль Заголовок 3 та оновіть зміст. Переконайтеся, що у змісті з'явився новий пункт.
ДЗ: с.69-72, вправа 5,6.
8 клас. Кодування даних та апаратне забезпечення.
8 клас. Пр15. Використання функцій табличного процесора. Умовне форматування.
Завдання 1. Часові пояси.
Завдання 2. Тематична атестація.
Завдання 3. Таблиця значень.
Завдання 4. Склад числа.
Завдання 2. Тематична атестація.
Завдання 3. Таблиця значень.
Завдання 4. Склад числа.
Умови завдань практичної роботи.
Відеорозв'язки:
Завдання 1. Степені натуральних чисел.
Завдання 2. Об'єм газу.
Завдання 3. Енергоспоживання.
Завдання 4. Поїздка.
Завдання 5. Закон Кулона.
Відеорозв'язки:
Завдання 1. Степені натуральних чисел.
Завдання 2. Об'єм газу.
Завдання 3. Енергоспоживання.
Завдання 4. Поїздка.
Завдання 5. Закон Кулона.
8 клас. Табличний процесор.
8 клас. Практична робота №13. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
8 клас. Текстові документи. Символи, списки, формули.
8 клас Урок 28. Об'єкти та їх властивості
Вправа 1. (автор Оксана Кімакович)
http://LearningApps.org/view2883943
Вправа 2. (автор Natalya Trach)
http://LearningApps.org/view2715742
http://LearningApps.org/view2883943
Вправа 2. (автор Natalya Trach)
http://LearningApps.org/view2715742
8 клас. Урок 22.
Середовище https://blockly-demo.appspot.com/static/demos/index.html
Онлайн середовище програмування https://www.tutorialspoint.com/codingground.htm
Вправа 1 http://LearningApps.org/view2708702
Вправа 2 http://LearningApps.org/view2708755
Онлайн середовище програмування https://www.tutorialspoint.com/codingground.htm
Вправа 1 http://LearningApps.org/view2708702
Вправа 2 http://LearningApps.org/view2708755
Програмування на Lazarus
"Теория, мой друг, суха, но зеленеет жизни древо." И.В.Гете
Как связать три формы? | Перехід з форми на форму |
Програмуємо на Lazarus_ підручник Графічні примітиви тести_на | Побудова графіка функції графика_1_ _графіка_2 Тести_на |
Немає коментарів:
Дописати коментар