Критерії оцінювання навчальних досягнень

                                                  

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання  5 клас НУШ

Оцінювання в НУШ (інформатична освітня галузь) 7 кл НУШ

Інформація про оцінювання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Прикладне програмне забезпечення загального призначення. Текстовий редактор»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Інформаційна модель. Алгоритми»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Графічний редактор»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Глобальна мережа Інтернет та її можливості»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Операційна система. Робота з дисками»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Програма. Мова програмування»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Рядкові величини. Вказівки створення графічних зображень»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Табличні величини»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Вказівки повторення і розгалуження»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Звернення до алгоритмів і функцій»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Електронні таблиці»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Інформаційна система»

Особливості оцінювання виконання практичних робіт з інформатики


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН від 20.08.2018 № 924)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН від 27.08.2019 № 1154)

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів (наказ МОН від 16.09.2020 № 1146 )

Додаток 1 до наказу МОН від 16.09.2020 № 1146

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів НУШ





Немає коментарів:

Дописати коментар