Державний стандарт, концепції
Інтерактивна модельна навчальна програма 7 клас НУШ
Початок 2024/2025 н.р.: накази, методичні рекомендації, календарне планування
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики:
2024-2025 н.р.
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р. (ТОКІППО)
Наказ МОН України від 09.08.2024 р. № 1120 «Про внесення змін до типової освітньої програми для 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти»
Наказ МОН України від 02.08.2024 р. №1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.
Перелік навчальної літератури з інформатики, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою у 2024/2025 навчальному році
Лист ДНУ «ІМЗО» від 12.08.2024 р. №21/08-1242 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році"
Лист ДНУ «ІМЗО» від 14.03.2024 № 21/08-443 «Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти»
Методичні рекомендації з інформатичної галузі в НУШ для 5-6 класів
НУШ 5-6 клас. Інформатична галузь. Методичні рекомендації ЗОІППО
Розмір файлу: 4,3 Мб
Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно) Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання у 5-6 класах НУШ ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 2️⃣поточне, 3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше). ✅Вибір оцінювання здійснює заклад: 1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством; 2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. 4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період, упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання. 5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів. 6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю. 7️⃣Відмова від оцінювання. За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання. ☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін, ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти. ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)». ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я. Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України Роз’яснення щодо оцінювання дітей з ООПhttps://nus.org.ua/articles/yak-otsinyuvaty-ditej-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy/ Освіта дітей з особливими потребами (інклюзивне навчання) |
Програми, підручники та посібники - https://is.gd/pidrucnyky2022 Підручники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, які можуть видаватися за кошти державного бюджету: - https://is.gd/druk_pidruchnykiv Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4 Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5 Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5 Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році - https://is.gd/sologub Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року - https://is.gd/priorytetni_informat ..... Не забуваємо, що все програмне забезпечення має мати виключно український або англійський інтерфейс! Джерело: ТУТ Автор: Григорій Громко |
Нормативна база, що регламентує процедуру оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 2022-2023 н.р.
Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти врегульовано такими нормативними документами:
Немає коментарів:
Дописати коментар