НУШ

 Державний стандарт, концепції

1-3 класи - Державний стандарт початкової освіти (затверджено постановою КМУ від 21.02.2018 року № 87) 
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалено розпорядженням КМУ від 14.12.2016 року № 988-р.)
Типові освітні програми, модельні програми
Типові освітні програми: 1-2 класи НУШ3-4 класи НУШ 
Модельні навчальні програми: 1 клас2 клас3 клас
        Модельні навчальні програми  Модельні навчальні програми НУШ,  : 5 клас

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації з інформатичної галузі в НУШ для 5-6 класів

pdf-137НУШ 5-6 клас. Інформатична галузь. Методичні рекомендації ЗОІППО

Розмір файлу: 4,3 Мб

Завантажити

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно)

 Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання у 5-6 класах НУШ

 ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 

2️⃣поточне,

3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше).

Вибір оцінювання здійснює заклад: 

1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством;

2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 

3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період,  упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

7️⃣Відмова від оцінювання.  За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання.

☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін,

 ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти.

 ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

 ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.

Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України

01 квітня 2022 р. No 289


Вкладення



Програми, підручники та посібники - https://is.gd/pidrucnyky2022

Підручники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, які можуть видаватися за кошти державного бюджету:

https://is.gd/druk_pidruchnykiv

Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4

Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5

Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5

Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy

Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka

Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році - https://is.gd/sologub

Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року - https://is.gd/priorytetni_informat

.....

Не забуваємо, що все програмне забезпечення має мати виключно український або англійський інтерфейс!

Джерело: ТУТ   Автор: Григорій Громко 



Лист МОНУ № 1/9-502 від 02.09.2020 Щодо методичних рекомендацій з організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти

Оцінювання учнів 

Нормативна база, що регламентує процедуру оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 2022-2023 н.р.

Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти врегульовано такими нормативними документами:

Нормативно-правова база

Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року

  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
Лист МОН № 1/9-72 від 28.01.2014 Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань
Наказ МОНСМУ від 21.08.2013 № 1222 Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (за стандартом 2011 року)
Наказ МОНСМУ від 30.08.2011 № 996 Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти"
Наказ МОНСМУ від 13.04.2011 № 329 Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року

  Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

Наказ МОНУ № 813 від 13.07.2021 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти
Наказ МОН № 924 від 20.08.2018 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу
Наказ МОН № 1154 від 27.08.2019 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу
Наказ МОН № 1146 від 16.09.2020 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів 
Наказ МОН від 03.03.2021 № 273 Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базавої загальної середньої освіти, у 2020/2021 навчальному році

Заповнення журналу
Наказ МОНУ № 1096 від 02.09.2020 Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів НУШ

Оновлено для 2020/2021 навчального року
Державні стандарти

Типові освітні програми
Наказ МОНУ № 1272 від 8.10.2019 Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів ЗЗСО
Наказ МОНУ № 1273 від 8.10.2019 Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів ЗЗСО
Наказ МОН України від 20.04.2018 № 407 Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти для 4 класів
 
Типова освітня програма розроблена під керівництвом О.Я. Савченко:
Tипова освітня програма під керівництвом Р. Б. Шияна 

Варіативна складова
Програма "Цифрова та медіаграмотність" інтегрованого курсу за вибором/факультативу для ЗЗСО (автори: Саражинська Н.А., Якуба С.Ю.)
Програма "Робототехніка в початковій школі" (автор: Зінюк І.С.)
Програма курсу за вибором «Сходинки до інформатики: інтегрований курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 5) (автори: Морзе Н.В., Вембер В.П., Саражинська Н.А.)

Модельні навчальні програми

Немає коментарів:

Дописати коментар