Дистанційне навчання з інформатики для учнів
Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики
КОЛИ ОЧІ ВТОМИЛИСЯ: ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ
Урок 17
ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ
ЯДС Алгоритм
У чому сила алгоритму? Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів Урок 18 Для чого потрібні моделі? Моделі навколо нас. Моделювання ситуацій повсякденного життя за допомогою моделей Урок 19 Як поєднати умову і команду? Логічне слідування. Алгоритми з розгалуженнями та їх перевірка
Урок 20
ТЕМА 6 Світ невидимий
Чи всі команди алгоритму ми виконуємо? Алгоритми з розгалуженнями та їх перевірка Урок 21 Як “відредагувати” алгоритм? Логічні та алгоритмічні помилки у програмі та їх виправлення Урок 22 Як перетворити текст на таблицю?
Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої різними способами. Заповнення створених таблиць Урок 23 Як із зображення зробити ілюстрацію? Роль зображень у тексті. Вставлення зображень у текстовому редакторі Word
Урок 24
ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ
ЯДС Текст
ЯДС Графіка
Чому редакторів має бути багато? Порівняння текстового і графічного редактора Урок 25 З чого складається презентація? Презентація та її складники. Основні елементи вікна редактора презентацій PowerPoint. Порівняння вікон редактора презентацій PowerPoint і графічного редактора Paint. Удосконалення створеної презентації Урок 26 Як створити гіперпосилання?
Використання презентацій. Створення гіперпосилань у редакторі презентацій PowerPoint Урок 27
Для чого змінювати вигляд тексту? Форматування текстів у редакторі презентацій PowerPoint
Урок 28
ТЕМА 8. ПОГОДА
Волощенко
ЯДС Цифрові пристрої
Що допомагає створити презентацію? Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв у повсякденному житті Урок 29
Звідки брати матеріал для презентацій? Поради щодо перевірки знайденої інформації. Створення презентацій Урок 30
Чи завжди фотографіям можна вірити? Віртуальна й доповнена реальності, їх використання у повсякденному житті. Цифрові пристрої, які допомагають створити віртуальну реальність. Створення презентацій Урок 31
Як презентувати свою роботу?
Послідовність створення презентації.
Правила оформлення слайдів презентації. Цифрові пристрої, потрібні для демонстрації презентації. Створення презентації
Уроки
32-33
ТЕМА 9. Я — ЛЮДИНА
ЯДС Взаємодія в групі
Як організувати роботу над проєктом? Вибір теми проєкту. Що потрібно для роботи над проєктомУроки
34-35
Як зацікавити слухачів? Пам’ятка доповідача. Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. Презентація створеного продукту
Тема "Алгоритм"
14-15 квітня
Тема:Вставити зображення в текстовий документ
Вашій увазі представлене відео виконання практичного завдання до теми "Доповнення текстів зображеннями".
Урок 17
ЯДС Алгоритм
У чому сила алгоритму? Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів
Урок 20
Чи всі команди алгоритму ми виконуємо? Алгоритми з розгалуженнями та їх перевірка
Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої різними способами. Заповнення створених таблиць
Урок 24
ЯДС Текст
ЯДС Графіка
Чому редакторів має бути багато? Порівняння текстового і графічного редактора
Використання презентацій. Створення гіперпосилань у редакторі презентацій PowerPoint
Урок 28
Волощенко
ЯДС Цифрові пристрої
Що допомагає створити презентацію? Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв у повсякденному житті
Послідовність створення презентації.
Правила оформлення слайдів презентації. Цифрові пристрої, потрібні для демонстрації презентації. Створення презентації
Уроки
32-33
ТЕМА 9. Я — ЛЮДИНА
ЯДС Взаємодія в групі
Як організувати роботу над проєктом? Вибір теми проєкту. Що потрібно для роботи над проєктом
34-35
23-24 березня
Запрошую стати учасниками веб – квесту за посиланням:
Веб – квест Безпечний Інтернет (виконати завдання 1)
Бажаю гарно і з користю провести час!
11-12 березня
Тема:Пошук пропущених дій в знайомій послідовності
У цій темі шукаємо пропущені дії чи об'єкти, виправляємо помилки в алгоритмі, знаходимо закономірності.
Перегляньте презентацію
А також пробуємо "оживити" динозаврів у проекті в середовищі Scratch (готові спрайти динозаврів доступні у Scratch 3)
4- 5 березня 2021 року
Тема: Логічне слідування
Якщо потрібен певний результат,
то що для цього потрібно зробити?
У цій темі розглянемо
поняття логічного слідування та наслідків тих чи інших дій (команд).
Перегляньте презентацію
Тема: План дій. Поняття алгоритму.
У цій темі розглянемо
поняття логічного слідування та наслідків тих чи інших дій (команд).
Перегляньте презентацію
Алгоритми і виконавці
Фокус, чудо чи алгоритм?
Попереднью темою було перетворення інформації з одного виду в інший,
тож зручним переходом до цієї теми буде розмова про алгоритми,
які можна подавати різними способами, зокрема
для різних виконавців.
Алгоритм – це послідовність команд, що дає
змогу розв'язати певну задачу.
Навіть фокус - це послідовність дій :)
У презентації наведено математичний "фокус",
можна спробувати описати й інші фокуси за таким алгоритмом.
До уваги учнів!
Сучасні інформаційні технології стали невід'ємною частиною сучасного світу З нагоди Міжнародного дня безпечного інтернету запрошую стати учасниками веб – квесту за посиланням:
3 клас. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
1. Скопіюйте текст в текстовий редактор та змініть його відповідно до зразка.
(Щоб ввести літеру "ґ", натисніть на клавіатурі Alt справа і клавішу "г" на українській розкладці )
Буква Ґґ
На ганку посадивши вряд,
Годує гава гавенят.
А гавенята гвалт зняли:
- Гуляти підемо коли?!
2. Виконай вправи:
Вправа 1. Правила введення тексту.
Вправа 2. Правила набору тексту.
Вправа 3. Дії з фрагментамитексту.
Вправа 4. Форматування тексту.
3 клас. Урок 8. Програма-браузер. Закладки у браузері.
1. Презентація.
2. Робота з зошитом.
3. Робота за комп'ютером.
3.1.Знайди та додай до закладок сайти:
школи, в якій ти навчаєшся,
міжнародного конкурсу "Бобер"
"Пустунчик".
3.2. Фізкульт хвилинка
3.3. Алгоритм.
4. Підсумок.
Вправа. Вікно браузера.
3 клас. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
1. Переглянь відео Історія пристроїв
2. Виконай вправи
Вправа 1. Поєднай пристрої
Вправа 2. Історія розвитку обчислювальної техніки
Вправа 3. Відабака до нетбука
П
Урок 3. Носії інформації, символи, кодування і декодування.
1. Пригадай правила безпечної поведінки під час роботи за комп'ютером.
2. Опрацюй презентацію.
3. Виконай вправи Вправа 1. Інформаційні процеси. Вправа 2. Пристрої зберігання інформації. Вправа 3. Способи кодування.
Немає коментарів:
Дописати коментар