Шановні учні 5 класу.
Якщо ви хочете знати більше, краще підготуватися до уроку, тоді ця сторінка для вас. Тут у вас є можливість переглянути конспект до уроку чи презентацію або інші корисні матеріали, знайти відомості про домашнє завдання.
Сподіваюся на плідну співпрацю та оптимізм!!!
Підручник - «ІНФОРМАТИКА» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 5 КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ / Н.В.Морзе, В.П.Вембер, О.В.Барна, О.Г.Кузьмінська. К.: УОВЦ "Оріон", 2022. 255 с.: іл.
Переглянути підручник у режимі on-line
Інтерактивний робочий зошит з інформатики. 5 клас
Програмний засіб Scratch:
Для роботи в режимі on-line (без встановлення на ПК)- https://scratch.mit.edu/studios/4223465/
Для встановлення на ПК з ОС Windows (Обираємо версію 2.0 ) - https://scratch2.ru/#download
ІНФОРМАЦІЯ
по використанню програмного засобу
1. Щоб обрати мову інтерфейсу слід зайти на дану вкладку
2. Щоб зберегти створений проект на ПК слід зайти на дану вкладку
і обрати відповідний пункт меню
Дистанційне навчання (на період карантину)
Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по кімнаті!!!
2. Строго виконуйте вказівки вчителя.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
2 листопада
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТ
join.naurok.ua
20 травня
20 травня - День вишиванки. Пропоную створити власний текстовий орнамент для вишивки за допомогою сервісу Ornament Name: перейти
18.05.2021
Тема:Постановка завдання, планування та виконання проекту
правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Опрацюйте відео та виконайте за зразком
Звіт надіслати
12.05.2021
Тема: Алгоритми з розгалуженням
|
06.04.2021
Тема: Цикли з умовою. Реалізація циклів в середовищі Скретч.
Вправа2. Склади пазли і отримай алгоритм пошуку Попелюшки
30.03.2021
Тема: Цикли з лічильником
§ 25 - опрацювати
23.03.21-24.03.21
Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.
09.03.21-10.03.21
Тема: Алгоритми з повтореннями
2.Виконайте інтерактивну вправу "Циклічні процеси"
02.03.21-03.03.21
Тема: : Практична робота № 6: «Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch».
1.Виконайте вправу:
1)
Повторення
правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)
Інструктаж
учителя.
3)
Практична
робота за комп’ютерами.
4)
Вправи
для очей.
4) Повідом вчителя про завершення роботи, здати скрін у особисті повідомлення у viber .
23.02.21-24.02.21
Тема: Лінійні алгоритми
Завдання
1.
Створити папку та назвати її
власним прізвищем та ім’ям.
2.
Відкрийте середовище Scratch
3.
Створіть алгоритм на зображення п’ятикутника:
До уваги учнів!
Сучасні інформаційні технології стали невід'ємною частиною сучасного світу З нагоди Міжнародного дня безпечного інтернету запрошую стати учасниками веб – квесту за посиланням:
Веб – квест Безпечний Інтернет
Дистанційне навчання (на період карантину)
19.01.21-22.01.21
Практична робота №5.
Тема: Додавання, редагування та форматування таблиць
Інструктаж з БЖ при
роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по кімнаті!!!
2. Строго виконуйте вказівки вчителя.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не
відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і
шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
.Рівень А : Створіть таблицю за зразком
Прізвище 1 квартал 2 квартал 3 квартал 4 квартал Іванов 2200 2200 2200 2200 Крилов 2456 2456 2456 2456 Крот 3378 3378 3378 3378
Вправи для очей
Рівень Б : Створи документ з оголошенням про пошук господарів для цуценяти з використанням таблиці та зразком ( відеорозв'язок за покликанням)
1. Створіть новий документ,
вмістом якого буде оголошення про пошук господарів для цуценяти.
2. У
створеному документі вставте таблицю 2x5 одним із відомих вам способів.
3. Об'єднайте
всі клітинки першого рядка таблиці.
4. Введіть
у клітинці першого рядка текст «Віддам у
добрі руки маленьке цуценя» та застосуйте такі параметри форматування:
шрифт – Times New Roman, розмір – 12, стиль накреслення – напівжирний, курсив;
вирівнювання – по центру.
5. Вставте
до тієї ж клітинки зображення цуценяти, яке можете завантажити з мережі Інтернет .
Змініть його розмір,
встановіть обтікання текстом Навколо
рамки, щоб розмістити його за зразком.
6. У
першому стовпці другого рядка введіть текст «тел. 050-0-66-66 Питати Марію», виділіть його й на вкладці Макет в групі Вирівнювання оберіть інструмент Напрямок
тексту. Вирівняйте текст по центру й оберіть розмір символів – 10.
7. Скопіюйте
текст до інших стовпців другого рядка таблиці.
8. Збережіть
документ з іменем Оголошення
9. Закрийте
всі відкриті вікна.
10. Повідом
вчителя про завершення роботи, здати скрін у особисті повідомлення у viber
.
Виконайте вправи, нажавши на посилання
11.01.21-15.01.21
Тема уроку: "Додавання зображень із файлу та їх форматування"Тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців
Практичне завдання : Ввести текст, що продемонстровано та відредагувати його відповідним чином:
· Практичне завдання
Практична робота №3.
Тема:Завантаження даних з Інтернету.
Авторське право.
Завдання
1.
Створити на робочому столі папку та назвати її
власним прізвищем та ім’ям.
2.
Запустити браузер Chrome
3.
Знайти зображення за ключовими словами «Робот Софія»
4.
Зберегти зображення, яке Вам сподобалось у власну
папку.
5.
Знайти інформацію хто така «Робот Софія» та в чому
її особливість. Ознайомтесь зі знайденими результатами. Висловіть власну думку
чи потрібні людям такі роботи в майбутньому?
6.
Знайти відео за запитом «Фіксіки комп'ютер» та
завантажити мультфільм який триває 0:57 у власну папку
7.
На сайті http://javalibre.com.ua/ знайти книгу
Наталія Забіла – «Вовк та козлята» та завантажити у власну папку
8.
Результат виконання продемонструвати вчителю.
Використання мережі Інтернет для навчання
Очікувані результати заняття
Після цього заняття потрібно вміти:
Наводити приклади навчальних веб-ресурсів.
Вправи
Електронні словники та
перекладачі
http://slovopedia.org.ua/
http://sum.in.ua/
http://translate.google.com.ua/
Освітні портали та мережі
http://www.osvita.org.ua/
http://ostriv.in.ua/
Ресурси навчальних закладів
Електронні бібліотеки
http://www.ukrcenter.com/
http://www.ukrreferat.com/
http://www.nbuv.gov.ua/
Інтернет-енциклопедії
http://uk.wikipedia.org/
http://history.org.ua/?encyclop
http://tvarunu.com.ua/
Системи тестування
http://www.testportal.if.ua/
http://www.testorium.net/
Інтерактивні тренажери
http://www.yteach.com/
http://ua.onlinemschool.com/
http://www.znanius.com/
http://learningapps.org/
Онлайнові засоби колективної
роботи
http://conceptboard.com/
https://drive.google.com/
Онлайнові системи організації
навчання
https://dystosvita.gnomio.com/
http://dl.sumdu.edu.ua/
http://disted.edu.vn.ua/
http://ukrintschool.org.ua/moodle/
http://lib.educom.ua/
http://www.zhu.edu.ua/mk_school/
Перевірка
Ви можете навести приклади
навчальних веб-ресурсів?
Локальна мережа, використання мережевих папок
Перегляньте відео
Вправи
Відкрийте у програмі Paint малюнок та намалюйте шлях передачі повідомлення так, щоб охопити якомога більше комп’ютерів
Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином:
· Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.
· Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.
Скретч онлайн.
Завантажити Скретч.
25.05-29.05.2020 року
"Алгоритми та програми"»
join.naurok.ua необхідно виконати 19 травня до 18:00
12.05-15.05.2020 року
Тема « Цикл з лічильником»
Практичне завдання
- Запустіть програму Scratch.
- Розмістіть Рудого кота в середині Сцени.
- Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку
- Виконайте алгоритм.
- Змініть значення в командах, щоб отримати інші орнаменти:
- Установіть кількість повторень зовнішнього циклу 30, кут повороту
12°.
- Виконайте змінений алгоритм.
- Порівняйте отриманий орнамент з наведеними на малюнках:
- Виконайте змінений алгоритм.
- Збережіть створений проект у своїй папці:
- Отримайте різні орнаменти, змінюючи кількість повторень зовнішнього циклу і кут
повороту.
12. Отримайте кілька інших орнаментів, змінивши в останньому алгоритмі кількість повторень зовнішнього циклу, кількість кроків і кут повороту в двох останніх командах зовнішнього циклу.
13.Проаналізуйте отримані зображення.
14.Збережіть створений проект у своїй папці:
15.Закрийте вікно програми Scratch.
16.Повідом вчителя про завершення роботи.
27.04 - 30.04.2020 року
Тема « Алгоритми з повторенням»
21.04-24.04.2020 року
Тема « Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch»
2.Перенглянути відеоінструкцію https://www.youtube.com/watch?v=P4W_xIFdq7k
Виконати практичне завдання:
§ 21-22. Вправа 2. ст.204-205
13.04-17.04.2020 року
Тема « Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch»
(За інструкцією)
Проекти можна створювати на стаціонарних комп'ютерах або у режимі он-лайн
4. Створіть відповідний проект, відповідно інструкції
5. Запусти проект на виконання. Перевір, чи твій виконавець правильно будує потрібне зображення
06.04-10.04 2020 року
Тема «Лінійні алгоритми»https://www.youtube.com/watch?v=0rzWkbj6fJw
5 клас. Форматування символів та абзаців
Гаррі уже відкрив конверт і витягнув листа. Серце йому гупало десь аж наче під горлом.
Дорогий містере Поттере!
Ми довідалися, що Ви виконували закляття «Патронус» сьогодні о 21:23 у заселеному маглами районі і в присутності магла.
За таке серйозне порушення Указу про обмеження чаклунства Вас відраховано з Гогвортської школи чарів і чаклунства. Представники міністерства невдовзі прибудуть до місця вашого проживання задля знищення Вашої чарівної палички.
Урок 13. Форматування тексту
Вправа 2. (Форматування)https://learningapps.org/view3156017
Д/З Опрацюватиhttps://drive.google.com/file/d/1SJnB9GH82IKHiZEqsGSKafxJ27XmQ9Ck/viewпараграф 9 с. 89-91, зошит ...
урок 12. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. Введення та редагування тексту.
урок 11. Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа.
Д/З Опрацювати https://drive.google.com/file/d/1SJnB9GH82IKHiZEqsGSKafxJ27XmQ9Ck/view параграф 9 с. 86-89, зошит ...
урок 10. Завантаження з Інтернету
Зошит с. 27-29
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Використання мережі Інтернет для навчання
Виконай завдання. Заповніть форму натиснувши тут.
Урок 8. Дії над файлами та папками. Практична робота №2
параграф 5
Урок 7. Файлова система
Д/З Опрацювати https://drive.google.com/file/d/1g2TRdia3Fts-aWPYg4hsPZi8Bh1-kW1s/view
параграф 5 с. 39-44,
зошит с. 30 завдання 2
Урок 6. Операційна система та її інтерфейс
Вправа 2. Функції оперційної системи та прикладних програм https://learningapps.org/view2748082
Домашнє завданняПрезентація https://drive.google.com/file/d/1MzGAknsyWSPYAOseYBtWtWQQpPv2Z7fa/view
Урок 5. Апаратна та програмна складові інформаційної системи Практична робота №1
Завдання 1. http://LearningApps.org/view2434822
Завдання 2. http://LearningApps.org/view2434860
Завдання 3. https://learningapps.org/view2614734
Урок 4. Складові персонального компюера
Вправа 1. http://LearningApps.org/view3710317
Вправа 2. http://LearningApps.org/view1016284
Вправа 3. https://learningapps.org/watch?v=pm7pfcrs201
Д/З Опрацювати параграф виконати вправи в зошиті 6,8 на с. 23-25
Урок 3 Різновиди комп'ютерів.
Вправа 2. https://learningapps.org/view1725757
д/з Опрацювати з підручника с. 18-21
Урок 1. Інформація, дані, повідомлення.
Вправа 1. http://LearningApps.org/view2148223
Вправа 2. http://LearningApps.org/view1049703
Вправа 3. http://LearningApps.org/view1704916
Урок 27. Алгоритмічна структура розгалуження
https://drive.google.com/file/d/1mOukt0go4HISEaKNiswEIcMZuwndZvmh/view
параграф 28-29(п.1-п.2) с. 235-238
Урок 25. Цикли з умовою
1. Світлофор
2. М'ячі
д/з опрацювати з підручника
https://drive.google.com/file/d/1mOukt0go4HISEaKNiswEIcMZuwndZvmh/view
параграф 26, с. 226-230. зошит
Урок 25 Цикли з лічильником
Урок №24. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
- Вправа 4. Політ бджоли с.214 Заготовка скачати тут
- Вправа 2. с. 215
https://drive.google.com/file/d/1mOukt0go4HISEaKNiswEIcMZuwndZvmh/view
параграф 23-24
Урок 23. 5 клас. Циклічні алгоритми
https://blockly-games.appspot.com/movie?lang=uk (завдання 1-2)
д/з опрацювати з підручника
https://drive.google.com/file/d/1mOukt0go4HISEaKNiswEIcMZuwndZvmh/viewпараграф 23-24, п.3-4 (с. 208-212), зошит вправа 4
Урок 22. 5 клас. Реалізація лінійних алгоритмів
5 клас. Лінійні алгоритми
д/з опрацювати з підручника https://drive.google.com/file/d/1mOukt0go4HISEaKNiswEIcMZuwndZvmh/view параграф 21-22, п.1-2 (с. 199-201), зошит вправа 2,4
Вправа_1 Робота із шаблоном презентації. Форматування текстових написів.
Завдання. Змінити вміст та значення властивостей текстових написів (ст.238)
Завдання. Додати текстове поле до слайдів презентації, ввести текст, що записаний у нотатках до слайда та відформатувати за зразком ( ст.239)
Завдання. До титульного слайда фотоальбому Київ додати зображення Банер (ст.240)
Вправа_4 Створення презентації на основі існуючої
Завдання. Створити презентацію Якби не було компютерів на основі існуючої (ст.241)
Урок_33. Шаблони презентацій
Вправа_1 Створити презентацію з використанням шаблону презентаціїКласичний фотоальбом (ст. 231-233)
Урок 31. Редагування фотоальбому
Вправа_1. Змінити значення властивостей фотоальбому Відпочинок в Україні та введення заголовків до слайдів (ст.219-220)
Урок_30. Фотоальбом
Вправа_1. Створити фотоальбом Замки України , використовуючи зображення (ст. 210)
Урок_29. Редактор презентацій.
Вправа_1 . Онайомлення з режимом роботи в середовищі редактора презентацій.
Завдання. Підготувати презентацію для демонстрування (ст.202)
Урок_27. Комп'ютерна презентація та її обєкти
Урок_26. Контрольна робота
Використовуючи інструменти для побудови геометричних фігур, створити зображення квадрата, що поділений на 7 фігур для гри "танграм" за зразком (ст. 187)
Вправа_1 Листівка
Завдання. Додати до зображення текст із привітанням. Змінити значення властивостей символів за завданням (ст. 179).
Вправа_2 Словник
Завдання. Додати назви фруктів, зображених на малюнках, українською та англійською мовами.
Вправа_3 Равлик та черепаха
Завдання. Додати текст, щоб відобразити діалог між равликом та черепахою.
Урок_23. Буфер обміну
Вправа_1
Завдання. Завершити офромлення малюнка тарілки за зразком (ст.172)
Вправа_2
Завдання. Створити натюрморт, використовуючи зображення
Вправа_3
Завдання. Створити зображення веселого Світлофора
Урок_22 Інструменти для створення зображень
Вправа_1
Завдання. Створити малюнок квітки за зразком (ст.163)
Вправа_2
Завдання. Створити зображення пташки за зразком (ст.164)
Вправа_3
Завдання. Створити малюнок тигреняти за зразком (ст.164)
Вправа_4
Завдання. Створити зображення книги за зразком (ст.165)
Урок_21.
Практична робота. Опрацювання зображень,
створених раніше
Завдання_1. Писанки
Використовуючи кольори палітри та інструменти Заливка, розфарбувати зображення за зразком в підручнику на ст. 158:
Завдання_2. Матрьошки
Збільшити розміри матрьошок так, щоб отримати набір матрьошок різного кольору і рофарбувати отримані зображення за зразком в підручнику на ст.159
Завдання_3. Геометричні фігури
Перемістити фігури так, щоб у верхній частині зображення відображалися лише плоскі фігури, у нижній - лише об'ємні.
Урок_20
Презентація до уроку. Опрацювання фрагментів зображень
Вправа_1 Виділення прямокутного фрагмента та довільної частини малюнка
Вправа_2 Видалення та переміщення виділених фрагментів малюнка
Урок_19
Презентація до уроку. Збереження зображень
Інтерактивна вправа. Вікно графічного редактора
Практична робота (за зразком)
Урок_18.
Інтерактивна вправа
Вікно графічного редактора
Вправа_1. Розфарбувати малюнок різними кольорами, використовуючи як основні, так і додаткові кольори палітри
Вправа_2. Намалюй вітраж “Геометрія”
Практична робота. Розфарбування метелика.
Вправа_1
Вправа_2
Урок_15. Контрольна робота
Урок_14
Завдання_1
Файли і папки
Завдання_2
Знайти пару
Урок_ 12
Знайомство з клавіатурою
Групи клавіш
Урок_11
Меню
Урок_9
Робочий стіл та його об'єкти
Урок_8
Об'єкти навколо нас
Урок_7
Види комп'ютерів
Урок_6 Складові комп'ютера. Пристрої введення та виведення інформації
Завдання_1.
Завдання_2.
Завдання_3. Комп'ютери та їх застосування
Завдання_4.
Кросворд «Складові комп'ютера»
Урок_5 Контрольна робота .
Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси.
Урок_4 Дані. Пристрої, що використовуються для роботи з даними
Урок_3 Інформаційні процеси та пристрої для їх підтримки
Вправа_1 Інформаційні процеси
Вправа_2
Вправа_3
Урок_2 Способи подання повідомлень
Вправа_1 Способи подання повідомлень
Урок_1 Інформація і повідомлення
Вправа_1 Правила поведінки у кабінеті ІІКТ
Немає коментарів:
Дописати коментар