10 клас

Завдання для учнів  


Вітаю Вас, шановні десятикласники!

Протягом цього навчального року ми вивчимо басовий модуль вибіркового-обов’язкового курсу інформатики для 10-11 класів, який має в собі 4 розділів:

  • інформаційні технології в суспільстві;

  • моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних;

  • системи керування базами даних;

  • мультимедійні та гіпертекстові документи.

І звичайно, впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!

ОГОЛОШЕННЯ! 
Дистанційне навчання з інформатики для учнів

Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином:
Для 7-10 класів створенні хмарні кабінети за допомогою сервісу Google Classroom. У групи  Viber кинуті інструкції для приєднання та коди потрібних для вас класів.
Для цього вам потрібно:
1.Увійти у власний Google-акаунт (створіть акаунт у кого відсутня електронна скринька)
2.Зайти на сторінку Classroom за посиланням https://classroom.google.com або обрати команду Класс
3.Приєднатися
4.Ввести код доступу для вашого класу·                     

Сподіваюся на плідну співпрацю та оптимізм!!!

 Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.

👉  Sway презентація  

👉 10 порад по створенню Інфогра




10 клас

Розділ 1. Інформаційні технології в суспільстві


Урок 1. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси

Урок 2. Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства

Урок 3. Людина в інформаційному суспільстві

Урок 4. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

Урок 5. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.

Урок 6. Комп’ютерно-орієнтовані засоби.

Урок 7. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.


Розділ 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних


Урок 8. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

Урок 9. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

Урок 10. Візуалізація рядів даних

Урок 11. Візуалізація трендів даних

Урок 12. Інфографіка

Урок 13. Практична робота 3. "Візуалізація рядів і трендів даних"

Урок 14. Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

Урок 15. Розв’язування оптимізаційних задач

Урок 16. Практична робота 4. Розв’язування оптимізаційних задач

Урок 17. Практична робота 5. Розв'язання задач з різних предметних галузей


Розділ 3. Системи керування базами даних


Урок 18. Поняття бази даних. Поняття систем керування базами даних, їх призначення. Реляційні бази даних, їхні об’єкти.

Урок 19. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

Урок 20. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

Урок 21. Практична робота №6. Введення і редагування даних різних типів.

Урок 22. Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Урок 23. Запити на вибірку даних

Урок 24. Практична робота №7. Робота з базою даних.


Розділ 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи


Інсталяція Notepad++ 32-bit x86

Інсталяція Notepad++ 64-bit x64

HTML конструювання

Online HTML, CSS, Java редактор


Урок 25. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

Урок 26. Практична робота 8. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

Урок 19. Системи керування вмістом для веб-ресурсів

Урок 27. Створення та адміністрування сайту.


Урок 28. Практична робота 7. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів»



Веб-технології



Розділ 1. Напрямки та інструменти веб-дизайну


Урок 32. Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну.

Урок 33. Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія.

Урок 34. Інформаційна структура сайту

Урок 35. Інструменти веб-розробника

Урок 36. План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.


Розділ 2. Проектування та верстка веб-сторінок


Online HTML Editor (replit.com)

sample.txt


Урок 38. Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.


Кольори для HTML

Урок 39. Текстові елементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання.

Урок 40. Таблиці та списки на веб-сторінках

Урок 41. Створення веб-сторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки»

Урок 42. Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок.

Урок 42-2. Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок.

Урок 42-3. Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок.

Урок 43. Позиціювання елементів веб-сторінки за допомогою стилів.

Урок 44. Практична робота

Урок 45. Проектування та верстка веб-сторінок

Урок 46. Адаптивна верстка

Урок 47. Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту

Розділ 3. Графіка та мультимедіа для веб-середовища



Урок 48. Використання зображень у веб-документах

Урок 49. Розміщення та відтворення на веб-сторінках мультимедійних даних

Урок 50. Розміщення та відтворення на веб-сторінках мультимедійних даних


Урок 55. Хостинг сайту. Взаємодія клієнт-сервер.

TrebEdit - мобільний редактор HTML/CSS (пошук у Play Маркет)





10 клас 2018-2019 н.р.


Електронні версії підручників для учнів 10-х класів




10 клас. Практична робота 2

Пройти тест
Виконати практичне завдання Заготовка


Урок 8. 10 клас. Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами.

Що таке шар
Щоб уявити собі, що таке шар , варто згадати глибоке дитинство, коли на уроках праці в 1 класі ми робили аплікації з кольорового паперу - на картонку викладалися вирізані фігурки, формувалася картинка, а потім всі ці фігурки приклеювалися клеєм до картонці. Цей же принцип лежить в основі роботи з шарами в GIMP. Картонка - це фон, а фігурки - це шари. Поки картинка не "склеєна", шари можна як завгодно пересувати, розтягувати, повертати незалежно один від одного.

Панель "Шари"

Інструменти для трансформування шарів



  1. Переміщення шару (вибрано в даний момент) - дозволяє перемістити шар за допомогою мишки в довільне місце на фоновому зображенні.
  2. Вирівнювання шару - використовуйте цю функцію, якщо потрібно вирівняти шар відносно фону - по лівому і правому краю, по центру, по верхньому і нижньому краю.
  3. Кадрування - застосовується для обрізки зайвого. За подвійним клацанням відсікає все, що не потрапило в область виділення.
  4. Обертання - поворот шару на довільний кут
  5. Масштабування шару - дозволяє змінювати ширину і висоту шару
  6. Викривлення шару - дозволяє робити нахил зображення по вертикальній або горизонтальній осі на вказане число пікселів
  7. Перспектива - вільна трансформація шару
  8. Дзеркало - дзеркальне відображення шару відносно горизонтальної або вертикальної осі.

10 клас. Урок 8. Основні інструменти для малювання. Інструменти виділення.

GIMP - це дуже потужний растровий графічний редактор для Linux. Його можна застосовувати для різного спектру завдань. У ньому можна малювати, обробляти фотографії, створювати логотипи та елементи веб-сторінок та багато іншого. Для GIMP доступна велика кількість плагінів та фільтрів.

Oсновні характеристики GIMP:

- Інструменти для малювання.
- Система. Розміри зображення обмежуються лише вільним дисковим простором. Необмежена кількість одночасно відкритих зображень.
- Повна підтримка альфа каналу. Шари. Текстові шари.
- Інструменти трансформації: обертання, масштаб, віддзеркалення, нахил.
- Інструменти виділення включають прямокутник, еліпс, вільне і розумне.
- Робота зі сканером і планшетом.
- Фільтри. Пакетна обробка. Робота з експозицією.
- Повна історія роботи із зображенням.
- Анімація. Можливість роботи з окремими кадрами як з шарами одного зображення.
- Обробка файлів. Серед підтримуваних форматів - bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, psd, svg, tiff, tga, xpm та багато інших. Конвертація форматів.

- Повна підтримка російської та української мов.

Онлайн графічний редактор https://pixlr.com/editor/
Графічний редактор https://biblprog.org.ua/ua/gimp/download/
Опрацювати https://docs.gimp.org/2.10/ru/gimp-tools-selection.html


1. Виділення прямокутної області
2. Виділення довільної області Ласо
3. Виділення за кольором Чарівна паличка
4. Інвертування виділеного
5. Виділення через маску



10 клас. Урок 6. Практична робота 1.

Завдання 1. 
Створити Портфоліо відомого бренду чи людини за допомогоюhttps://www.canva.com/
Завдання 2. 
Створити логотип на тему  у веб-сервісі https://turbologo.ru/
Макет коробочки  https://image.freepik.com/free-vector/3d_37787-1629.jpg
Завдання 3. 
Створити Запрошення: двостороннє, розмір 15на10.

Сервіси для створення портфоліо

https://digitalbroccoli.com/2018/09/21/gde-sdelat-portfolio/

Тест https://goo.gl/forms/SdAASJeCykcY77rp1

Практичне завдання
1. Знайти шрифти кирилиця і скачати
а)антиква
б)гротеск
в) каліграфія

2. Створити логотип на тему "Командна робота", "Інтеграція", "Емпатія" у веб-сервісі
https://www.graphicsprings.com/


3. Створити Портфоліо відомого бренду чи людини за допомогою https://www.canva.com/

Домашнє завдання Опрацювати Урок5


10 клас. Урок 4.Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія дизайну і типографіки.

Тест
https://goo.gl/forms/CRP1uUg1t7PAJdv52 

10 трендів дизайну логотипів в 2018 році
https://telegraf.design/10-trendov-dizai-na-logotipov-v-2018-godu/

5 принципів, які допоможуть підібрати правильний шрифт

Домашнє завдання Опрацювати Урок4
Листівку в PowerPoint "Запрошення"-Заголовок, "Назва події"-підзаголовок, підібгавши пари шрифтів описані в уроці


10 клас. Графічний дизайн. Урок 2.

Завдання 1. Вид ілюстрації
https://learningapps.org/watch?v=p63hkmiya19 

Завдання 2. Інфорграфіка
https://padlet.com/o_sivinska/tt61unkrzbkd



Завдання 3. Реклама
https://youtu.be/_GFrXfAQWko

Д/з Опрацювати матеріал Урок2 або Урок2 



10 клас. Урок 1. Графіка. Дизайн

Д/з Опрацювати Урок 1.
Спільна презентація. Створи 2 слайди на свою вибрану темі за зразком


10 клас. Мова розмітки HTML

1.Відкрити текстовий редактор
2. Створити папку для сайту
3. Створити файл з розширенням html

Програма мовою HTML має таку структуру:
<HTML> — заголовок файла;
<HEAD> — заголовок документа;
<TITLE> — назва сторінки;
Текст, який буде відображатися на рядку заголовка браузера
</TITLE>
</HEAD>
<BODY> — тіло;
Вміст веб-сторінки
</BODY>
</HTML>


Основними параметрами тега <BODY> є:


  • BACKGRAUND="1.jpg" — задає картинку для фону за шляхом 1.jpg;
  • BGCOLOR="white" — задає колір фону — білий;
  • TEXT="black" — задає колір тексту — чорний.
Завдання 1. 
Знайдіть на http://nzzt.com.ua/news.php 




10 клас. Урок 26. Системи керування вмістом для веб-ресурсів.

Завдання 2. Посиланням https://www.plerdy.com/ua/blog/web-development-2018/

Завдання 3. http://bilobozhnytska-zosh.te.sch.in.ua/

Завдання 4. Рейтинг сайтів на CMS Joomla https://goo.gl/3r9Ywt  

Завдання 5Складіть буклет з порадами щодо створення, просування та заробітку на власному сайті за матеріалами статті за посиланнямhttps://goo.gl/9rmvXU.

Д/з. Проаналізувати https://drive.google.com/file/d/13Bnys-fbzX6Ok2hDKqm1HguSafUjyZI6/view параграф 21
Стаття https://websitesetup.org/cms-comparison-wordpress-vs-joomla-drupal/
Презентація https://drive.google.com/file/d/1SHyLpH6BSMmWT9fi8pLqxiJhARNQ3CuF/view

Завдання 1. https://neomam.com/interactive/13reasons/
п’ять причин, які є найважливішими для вас

Завдання 2.https://charts.hohli.com/ та напишіть коментар з результатом
Дані 2008, 2009 рік http://testportal.gov.ua/2019/04/22/12541/

Завдання 3.
Створіть таблицю з даними
2015 рік - 1400 вакансій  2016 рік - 2132 вакансій,  2017 рік - 3111 вакансій в місяць
Побудуйте стовпчикову діаграму, лінію тренду і спрогнозуйте дані 2018 року

 Завдання 4. https://trends.google.com/
Завдання 5. https://piktochart.com/  
обрання професії в ІТ-галузі

д/з Проаналізувати параграф 11 с.103-106 https://drive.google.com/file/d/13Bnys-fbzX6Ok2hDKqm1HguSafUjyZI6/view?usp=sharing



10 клас. Урок 11. Підбір параметра

Завдання 1. Розв'яжіть рівняння с. 120
https://www.mathway.com/Algebra
Завдання 2. Розв'яжіть систему рівнянь с. 121
https://www.geogebra.org/graphing


Д/з.
Опрацюйте презентацію http://it-science.com.ua/article.php?id=87&table=school9_11  (з сайту Коваленко О.І. )

Опрацювати п. 11 с.111-133 підручника

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf

Вправа 1. Державна служба статистики України  http://www.ukrstat.gov.ua/ знайдіть та порівняйте кількість учнів у 2015-2019 н. р. та кількість шкіл
Вправа 2. За допомогою https://generator-online.com/numbers/. Зімітуємо випадання числа на кубику від 1 до 6. Виконайте 20 спроб і запишіть результат у вигляді таблиці с. 97
Завдання 4. Витрати сімейного бюджету 
Протягом деякого року сім’я витратила на опалення будинку та користування електроенергією кошти, які подано у статистичному ряді таблицею 10.2. Знайдіть основні статистичні характеристики ряду даних.


Домашнє завдання.
1. Опрацювати п. 10 с.93-102 підручника
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf


10 клас. Урок 8. Штучний інтелект, інтернет промов, Smart-технології

Тест з сайту Григоренка С. В.
  https://drive.google.com/file/d/1It5P4aukFgD0XP4CYfmaSqpz_ma1GOCB/view

 Smart - місто https://youtu.be/KuO9sGsIkMs
Що таке "Розумний дім" https://www.youtube.com/watch?v=qTnIBcRsiDc

Інтернет речей https://www.epravda.com.ua/publications/2015/06/2/544801/

Вправа 1. Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=lI-M7O_bRNg&list=PL3A7FC0CD1F1BB3D1&index=7ChromeHTML%5CShell%5COpen%5CCommand
Вправа 2
http://iot.lviv.ua/projects_1st_year_spring_2018/
Домашнє Підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf с. 87-95 параграф 8
 на спільній  дошці дати відповідь на питання підписавши її у заголовку своїм прізвищем. https://padlet.com/erika_oz/9vxjqdbf2m5f 


10 клас. Урок 5. Системи електронного врядування

Підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf

Тест


1. Безкоштовний сервіс, який дозволяє складати список завдань, організовувати нагадування із прив’язкою до різноманітних мобільних платформhttps://www.rememberthemilk.com/
2. Cервіс Doodle (www.doodle.com) може допомогти людям швидко організовувати зустрічі.
3. Портал Go-Lab https://www.golabz.eu/
Двійковий код за адресою https://www.golabz.eu/ils/binary-code-introductory.
4. Wolfram|Alpha    www.wolframalpha.com         
5. Програма для створення банера  https://www.easygifanimator.net/
6. Інтернет-банкінг https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=OY2NOSD7GI0




Електронне врядування
1) Публічна кадастрова карта (map.land.gov.ua);
2) Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України
(kap.minjust.gov.ua);
3) Портал адміністративних послуг міста Луцька (ap.lutsk.ua);
4) Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області (e-services.dp.gov.ua);
5) Портал державних послуг iGov (igov.org.ua).

Домашнє завдання. Опрацювати параграф 6-7




10 клас. Практична робота 1.

1. Створіть у своїй структурі папок  Практичні роботи/Практична робота 1

2. Завантажте у папку Практичну роботу 1 файли для практичної роботи з папки Інформаційні технології

  • Твір.docx
  • Форма оцінювання інтернет-ресурсів.docx

Вправа 1. Перевірка на плагіат https://content-watch.ru/text/

Вправа 2. 
Планування кар'єри: 
Моя кар’єра http://mycareer.org.ua/vacancies
або http://kudapostupat.ua/top-10-najbil-sh-zatrebuvanih-profesij-v-ukrayini/
 Перевірте https://rabota.ua/ 


Вправа 3. Перевірка вашої майбутньої професії http://www.willrobotbemyboss.com/ 

Вправа 4. Оцініть сайт 

Сайт, який оцінюємо http://organic.ua/uk 
Сервіс перевірки http://whois.domaintools.com/ власника сайту.

Цікава стаття

https://espreso.tv/article/2017/07/13/robota_maybutnogo

10 клас. Урок 3. Людина в інформаційному суспільстві

Підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf

Вправа 1. 
1. Відкрийте форму https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1Tv15OYP4gnv3NRrS5Tq1hbunOy7jpyRk
2. Зайдіть на сайт http://www.esc.lviv.ua
3. Установіть, кому належить сайт. Для цього скористайтеся сервісом http://whois.domaintools.com/.
4.  В пошуковій системі Google впишіть: link: www.esc.lviv.ua.
5. Перейдіть до статті http://www.esc.lviv.ua/hmo-nova-himichna-zbroyascho-vbyvaje-cherez-produkty/#more-15133.

Вправа 2. Інструменти для визначення неправдивих фото
1. Відкрийте файл https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1gaX_Hdm1h3M8cZawOUDapSAr6_qPCNt-

Д/З

Опрацювати § 3, ст. 25-35, виконати вправ10 с. 30



10 клас Урок2

Підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-11-klas-informatyka-morze-2019.pdf
Вправа 1. ІСУО інформаційна система управління


освітою за посиланням https://isuo.org/
Вправа 2. Конкурс, яка доступна за адресою http://www.vstup.info/
Вправа 3. Система E-olimp за посиланням https://www.e-olymp.com/uk/.





Д/З
Опрацювати § 2, ст. 14-24, виконати вправи 1-3 представленні вище. Інструкції до виконання описані в § 2


10 клас. Ретушування фото



Поліпшення якості знімка

  • По-перше, ретуш – це поліпшення якості знімка в цілому. 
  • це збільшення контрастності
  • корекція колірної гами
  • корекція насиченості кольору. 
Видалення непотрібних деталей
  • По-друге, ретуш – це така робота з фотографією, яка спрямована на вдосконалення моделі. Наприклад, часто доводиться мати справу з усуненням недоліків або дефектів особи: шрамів, зморшок, веснянок. Ретуш портрета також може полягати у його художньому перетворенні: підкресленні густоти вій, блиск очей. Посилення тіней на обличчі може підкреслити або виправити овал обличчя, форму носа, поправити помилки не дуже вдалого освітлення.  
Завдання 1. Накласти тіні(макіяж)

1. Відкрити фото
2. Створити слой (прозорий).
3. Вибираємо інструмент Кисть (Circle Fuzzy), розмір 17 пікселів. Тепер натискаємо на верхньому квадратику з основним кольором, і вибираємо колір 00448f 
4. Режим шару: Перекриття
5. Малюємо по прозорому шарі.

Завдання 2. Забрати зайвий елемент


Домашнє завдання Опрацювати Урок13-14

Урок 11. Текст

Опрацювати теоретичний матеріал

Повторити 
Відтворити за інструкцією

Графічний редактор https://biblprog.org.ua/ua/gimp/download/
Опрацювати 
1. Створення колажу з двох фото
https://www.youtube.com/watch?v=qGcRCug8jBM
2. Розміщення фото у рамку
https://youtu.be/uZv5s9LnwA8


Урок 6 Веб-дизайн

Вправа 1. https://learningapps.org/watch?v=py10ps19a19 

Тренди веб-дизайну 2019 року 
https://textmir.com/top-5-trendov-veb-dizayna-kakie-saytyi-budut-sozdavat-v-2019/

Домашнє завдання Опрацювати Урок6

Тест 

Редактор сайтів 
webnode.com.ua


3-d ручка
3-d принтер
розумний годинник
Розумний холодильник
Розумна валіза
безпілотні авто
Розумний одяг

Матеріал уроку 




 



Бази даних __________________Інформатика (ОАП)

Урок_1 Основні поняття бази даних

http://zavadsky.at.ua/
Перейти на Електронний курс - скачати Тема1
Лабораторна робота 1"Стек"
Урок_2. Модель "сутність-звязок" предметної обл.
Тема 2____Розділ_4_1____ Розділ_4_2продовження
Розділ _5_Створення зв'язків
Читатиhttp://office.microsoft.com/uk-ua/access-help/HA001224251.aspx
Розроблення інтерфейсу користувача бази данихУрок №6
Лабораторна робота 2"Черга"
Урок №4 Різновиди зв'язківУрок_№9 _ 20.09
Інтерфейс користувача БД_створення форми_Р_6
До _Практична робота_3wym-1381731290185 _8_Вибирання даних
wym-1009851113267_7_Автоматизація роботи з БД
wym-1009851276593_6_Інтерфейс користувача БД
Елементи теорії графів Основні поняття теорії графів.
Практична робота №1."Основні поняття теорії графів"Урок №3 .Способи представлення графів.Види графів_дз_
Розділ_9 Основи мови SQL презентація

Основи мови запитів SQL_1
_____підручник
Застосування мовиSQL для обчислення
підсумкових показників та вибирання
груп записів
 Пр_"Групування даних"
_
База даних ВУЗ
Лабораторна робота №4_Алгоритм Дейкстри
частина підручника Основи мови SQL

П
рактична робота №4. "Вибирання даних"

Практична робота №5. "Групування даних"
Р
озділ 10. Групування даних _підручник
П
рактична робота №6. "Додавання, оновлення та видалення даних"
Т
 Тести 
Україна_1____Україна_2____Закази
Імпорт даних у БД та експорт даних з БД____Практична робота №7" Створення звітів за однією та кількома таблицями". _________________
База даних "Школа"
Основи обчислювальної геометрії
Векторний добуток векторів Урок_1. Векторний добуток 
Запитання



Теги для блогу


HTML-посилання створюються за допомогою елементів <a><area> і <link>. Посилання являють собою зв'язок між двома ресурсами, одним з яких є поточний документ.

Посилання можна поділити на дві категорії:
  1. Посилання на зовнішні ресурси - створюються за допомогою тега <link> і використовуються для розширення можливостей поточного документа при обробці браузером;
  2. Гіперпосилання - посилання на інші ресурси, які користувач може відвідати або завантажити.

Приклад структури посилання:

<a href="http://site.ru"> покажчик посилання </a>

Додаткова інформація:


Назва шрифтуЗразок шрифтуКод
Palatino LinotypeВаш текст<font face="Palatino Linotype" size="5"><font color="#0E3E5D"><i><b>шрифт Palatino Linotype</b></i></font></font>
Monotype CorsivaВаш текст<font color="#196C1B" face="Monotype Corsiva" style="font-size:24px"><i><b>шрифт Monotype Corsiva</b></i></font>
ArialВаш текст<font color="#B61119" face="Arial" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Arial</b></i></font>
Comic Sans MSВаш текст<font face= "Comic Sans MS" color="#20147B" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Comic Sans MS</b></i></font>
GeorgiaВаш текст<font color="#3D5F11" face="Georgia" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Georgia</b></i></font>
Courier NewВаш текст<font color="#0E3E5D" face="Courier New" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Courier New</b></i></font>
Times New RomanВаш текст<font color="#7C5718" face="Times New Roman" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Times New Roman</b></i></font>
VerdanaВаш текст<font color="#AA132A" face="Verdana" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Verdana</b></i></font>
TahomaВаш текст<font color="#ACAA11" face="Tahoma" style="font-size:20px"><i><b>шрифт Tahoma</b></i></font>
WingdingВаш текст<font color="#000000" face="Wingding" style="font-size:21px"><i><b>шрифт Wingding</b></i></font>

ОБРАЗЕЦ ЦВЕТАОБРАЗЕЦ ТЕКСТАКОД
         ваш текст <font color="#000080">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#0000FF">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#3366CC">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#00FFFF">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#3D9FE">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#660066">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#9900CC">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#CC00CC">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FF66FF">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#800000">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#CC0000">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FF0000">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FF6666">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FFCCCC">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#663300">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#CC6600">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FFFF00">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FFFFCC">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#003300">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#006600">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#009933">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#00FF00">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#99FF99">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#000000">ваш текст</font>
         ваш текст <font color="#FFFFFF">ваш текст</font>

Джерело: liveinternet.ru

Додаткова інформація:

Варіант №1
<ol>
<li>Sony</li>
<li>Asus</li>
<li>Dell</li>

</ol>

Результат: 
  1. Sony
  2. Asus
  3. Dell
Атрибути і значення:
  • <оl>  </оl> – визначає нумерований HTML список.

Варіант №2
<ol type="A">
<li>Sony</li>
<li>Asus</li>
<li>Dell</li>

</ol>

Результат: 
  1. Sony
  2. Asus
  3. Dell
Атрибути і значення:
  • type="A" – визначає в якості маркеру нумерованого списку великі літкри.
Додаткова інформація:


  1. Нумерований список - htmlbook.ru
  2. HTML - списки - html5book.ru
<ul>
<li>Sony</li>
<li>Asus</li>
<li>Dell</li>
</ul>

Результат: 
  • Sony
  • Asus
  • Dell
Атрибути і значення:
  • <ul> </ul> – визначають маркований HTML список.
Додаткова інформація:

<table border="1" cellspacing="0"
cellpadding="8" style="background-color:#cc0000; color:#ffffff">
<tr>
<td>ячейка 1, первый ряд</td>
<td> &nbsp; </td>
</tr>
<tr>
<td>ячейка 1, второй ряд</td>
<td>ячейка 2, второй ряд</td>
</tr>
</table>

Атрибути і значення: 
  • Теги <table> </table> – оголошують про створення HTML таблиці.
  • border="1" – встановлює границю HTML таблиці і її клітинок в 1 піксель. Якщо  атрибут border відсутній або його значення дорівнює 0 – границь не буде.
  • Теги <tr> </tr> – визначають табличний ряд.
  • Теги <td> </td> – визначають клітинку HTML таблиці.
  • cellspacing="0" – визначає відстань між клітинками таблиці, а також між границями клітинок і границею таблиці.
  • cellpadding="8" – простір між границею клітинки і її вмістом.
  • style="" – лінійне включенння CSS.
  • background-color: – визначає колір тла (фону).
  • color: – визначає колір тексту.
  • Символ пробілу &nbsp; у цьому місці заповнює порожній простір усередині клітинки.
Результат:
ячейка 1, первый ряд
ячейка 1, второй рядячейка 2, второй ряд

Для того щоб розташувати три зображення в один ряд (як показано нижче) на веб сторінці можна скористатись простою таблицею.

1. Потрібно у вікні створення повідомлення перейти на вкладку "HTML", і втому місціде Ви хочете розмістити зображення, вставити код:



2. Перейти на вкладку "Создать", після чого у вікні повідомлення з'явиться:

стовпець1 стовпець2 стовпець3 

3. Замість кожного слова вставити відповідне зображення. 
Кількість стовців у даному коді не обмежується лише трьома, можна їх збільшувати шляхом копіювання будь якого рядка коду, наприклад: <td>стовпець3</td>, і вставки його між тегами: <tr> і </tr>

Додаткова інформація:


Для вставки віконця для коду як показано нижче:



потрібно у вікні створення повідомлення перейти на вкладку "HTML", і в томумісціде Ви хочете розмістити зображення, вставити один з варіантів коду:
1й варіант:
 <textarea>КОД ВСТАВЛЯТИ СЮДИ</textarea>
2й варіант:
<textarea cols="16" name="textpole" rows="2">КОД ВСТАВЛЯТИ СЮДИ</textarea>

Де:

  • rows - це висота віконця
  • cols - ширина віконця. 

Змінюючи чослові параметри - змінюватиметься розмір віконця.

1й варіант:
Ваш текст бегущей строки
Код:
<marquee direction="left">Ваш текст бегущей строки</marquee>

2й варіант:
Приветствую Вас на блоге, гость! 
Код:
<marquee style="font-family: tahoma; color: #FFFAFA; font-size: 12pt" bgcolor="#7CFC00" behavior="alternate" height="66" width="318">Приветствую Вас на блоге, гость!</marquee>




Веб-дизайн


HTML-перші кроки

Средства автоматизированной разработки web-ресурсов

Основы языка HTML

Дидактические ресурсы



10 клас

     ДЗ від 26.02.19:

 § 4.2- 4.4: № 1, 3, с. 121; 


    Додатково:
    Візуальне програмування у середовищі MIT App Inventor:


HTML-перші кроки (справка)

     

     Базы данных 3 тест

Базы данных 2 тест

Базы данных 1 тест

   Матеріали БД "Країни світу" 

   Підручник Інформатика 10 клас,  

 Практикум по темі Access 10 клас

     Підручник 11 класс стандарт,    

 Практикум по темі Access 11 клас  

Gran1_відео

Журнал e-mail

Сlassroom 10_Інформатика (код 9nva7tg)

Таблиця.Відповідь 1.1

Підручник Інформатика 10 клас

        Журнал e-mail



2017

тест Індивідуальне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для збереження даних. (§ 9.1 текст)

Какие гаджеты, приложения улучшают сервис работы в Интернете.
Загрузки_конвертирование_видеоинструкция
Інструкція_звіт

Публикации

PowerPoint

Потоковые презентации

Немає коментарів:

Дописати коментар