7 клас
Вітаю Вас, шановні семикласники!
Протягом цього навчального року ми вивчимо 3 розділи, що стосуються служб Інтернету, познайомимось та навчимося попрацювати з табличним процесором, а також почнемо опановувати нову для вас мову програмування Python. Впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!
Підручник, що використовується - “Інформатика” підручник для 7 класу знз Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. ТОВ “Видавничий дім “Освіта”
Програмне середовище Python on-line - https://www.python.org/shell/
Програмне середовище Thonny завантажити - https://drive.google.com/file/d/1PK3m8tpw0cXZHMzV3YqAZbq7UabvPEbH/view?usp=sharing
Завантажити програму Python https://www.python.org/ftp/python/3.8.2/python-3.8.2.exe
або зайти на сайт https://www.python.org/downloads/
Працювати з програмою он-лайн:
https://repl.it/languages/python3
Пайтон для мобільного телефону. Завантажити програму на телефон :
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.iiec.pydroid3&hl=uk
Порядок створення файлу програми:
1. Пуск, всі програми, Пайтон, IDLE2. Відкриється таке вікно:
3. Далі натискуємо File, New file. Відкривається вікно, у якому і пишемо код програми:
4. Щоб виконати програму натискуємо на клавіатурі F5 або Run. Зберігаємо файл у своїй папці - програма виконана.
тести з теми: http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a
Підручник с 112 http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/!!!!!!5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81_%20%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/Informatika_pidruchnyk%20dlia%205%20klasu%20(Bondarenko).pdf
Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином: Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.
Завдання знаходяться в Google Classroom,
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються. Завдання для учнів на час Карантину.
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
7 клас
Розділ 1. Служби Інтернету
Урок 1. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень- Правила ТБ
- Теоретичний матеріал (Презентація PDF)
- Інтерактивна вправа "Переваги та недоліки ел. пошти"
- Практичне завдання
Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
Урок 3. Практична робота 1. Електронне листування
Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.
Урок 5. Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Рівні та способи доступу до ресурсів
Урок 6. Практична робота 2 "Онлайн-сервіси для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм"
Урок 7. Інтернет речей.
- Правила ТБ
- Теоретичний матеріал (Презентація PDF)
- Інтерактивна вправа "Переваги та недоліки ел. пошти"
- Практичне завдання
Розділ 2. Опрацювання табличних даних
Урок 8. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Адресація
Урок 9. Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів
Урок 10. Практична робота 3 "Введення та редагування даних у середовищі табличного процесора"
Урок 11. Виконання обчислень у табличному процесорі. Формули
Урок 12. Форматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки
Урок 13. Практична робота 4 "Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора"
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 15. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.
Урок 17. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання
Урок 18. Створення лінійних алгоритмів зі змінними
Урок 19. Практична робота 5 "Складання лінійних проектів з величинами"
Урок 20. Система координат у проектах створення зображень
Урок 21. Величини в алгоритмах з розгалуженням
Урок 22. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження
Урок 23. Практична робота 6. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження
24.03.2020 рокуТема : Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами
Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ютером.
1. Переглянути і ознайомитись з презентацію (обов’язково)2. Виконати проєкт, відповідно відео( спрайти можна замінити)3.Звіт (надсилаємо вчителю фото виконання роботи )
02.03.2020 року
Тема : "Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта."
Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по кімнаті!!!
2. Строго виконуйте вказівки вчителя.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
Тема: «Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік»
Для усіх учнів! пройти онлайн тестування для підсумкової оцінки. Результати скинути у вайбер.
Виконати такі проектиL (1 на вибір учня) Працювати он лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Плеєр
Ранок-день-вечір-ніч
Космічна подорож
Зміст проектів у презентації. Можна використовувати свої об'єкти, вносити доповнення.
влючаючи завдання за попередні тижні.
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ І ПРОГРАМ З ПОВТОРЕННЯМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗМІННИХ
2. Згідно з інструкцією виконайте завдання по створенню проекту
3. Задання надсилаємо на e-mail
2.Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд ( фото виконання вчителю)
3. Виконати проєкт «Лабіринт»
Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).Зразок гри можна переглянути за посиланням
7 клас. Моделі Етапи побудови моделей
7 клас. Електронні таблиці
Вікно табличного редактора https://learningapps.org/view2094377
Проаналізувати параграф 21
7 клас. Інтернет речей
- https://www.youtube.com/watch?v=XBzJ_4V4ePU
- https://www.youtube.com/watch?v=fUyUNjyC6Qs
- https://www.youtube.com/watch?v=KgxGnZH94mA
http://LearningApps.org/view1667610
Вправа 2. Структура вікна поштового повідомлення (автор О. Барна) http://LearningApps.org/view1691524
7 клас. Поштова служба Інтернету
Д/з. С.6-19, 23-27
Відкрити дома свою скриньку, переглянути свою пошту, правильно вийти зі скриньки
Табличний процесор
7 клас. Природні зони України
https://padlet.com/erika_oz/lg9negk5sofv
7 клас. Поняття моделі. Поняття предметної галузі
http://s02.yapfiles.ru/files/531066/SHkala_masshtabov_Vselennoy_v.2.swf
Моделювання квартири
http://www.peredelka.tv/service/planner/
Вправа http://LearningApps.org/view2610287
Розв'язування компетентнісних задач "Смайлики для бабусі"
Створіть презентацію та надішліть її та документ вчителю
7 клас. Розв'язування задачі. Створення інформаційної моделі. Природні зони України.
7 клас. Діаграми
Урок 11. Висловлювання
Вправа 1. (автор Оксана Коваленко)
http://LearningApps.org/view1827718
Вправа 2. (автор Оксана Пасічник)
http://LearningApps.org/view1670378
Урок_20
Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
Складні алгоритми та їх реалізація в середовищі Скретч
Урок_17 Практична робота_4
Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням
Проект_1
Проект_2
Проект_3
Проект_4
Урок_10 Практична робота_3
Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань
Завдання_1 Планети Сонячної системи
Створити карту знань про планети Сонячної системи
Завдання_2 Будова рослини
Створити інформаційну модель будови рослини у вигляді карти знань
Урок_9
Вправа_1. Родовід.
Завдання. Створи інформаційну модель твого родоводу у вигляді дерева роду, що містить фото твоїх родичів, і посилання на сторінку в Інтернеті, на якій подано відомості про населений пункт, де народилася особа.
1. Запусти на виконання програму FreeMind. Обери вказівку Файл/Новий.
2. Створи інформаційну модель у вигляді дерева роду, у вузлах якого зазнач
імена твоїх найближчих родичів: мами, батька, бабусь і дідусів по маминій та батьковій лінії.
3. Переміщуй вузли так, щоб вони були розташовані компактно.
4. Додай до центрального вузла твоє родинне фото. Для цього обери вказівку
контекстного меню Вставити/Вибрати файл з картинкою. Збережи карту з іменем Родовід.mm.
5. Знайди в Інтернеті сайт чи веб-сторінку про населений пункт, у якому народилась, наприклад, твоя мама. Скопіюй адресу з поля адреси браузера.
6. Додай посилання до вузла Мама, обравши вказівку контекстного меню
Вставити/Вказати посилання (текстове поле). Переконайся, що за вказів-
кою можна перейти до сайта.
7. Виконай аналогічні дії для всіх рідних із твого родового дерева. Якщо хтось
із них народився в одній місцевості — зв’яжи два вузли між собою. Для
цього виділи два вузли мишею при натисненій клавіші Ctrl і в контекстному
меню обери Вставити/Створити зв’язку. Перенеси лінію зв’язки так, щоб вона не перекривала об’єкти на карті.
8. Добери серед набору піктограм такі, які демонструють рід занять кожного із членів твоєї родини. Чи достатньо для цього зображень?
9. Збережи карту твого родоводу. Надішли її собі на власну електронну скриньку та продемонструй вдома батькам. Можливо, вони допоможуть тобі продовжити карту.
Урок_8
Завдання_1 Моделювання
Завдання2_ Інформаційні моделі
Завдання_3 Моделі і об'єкти
Завдання_4 Інформаційні моделі
Урок_7 Поняття моделі. Типи моделей.
Моделювання
Приклад моделювання загибелі Титаніка
Приклад моделювання руху транспорту на перехресті
Приклад моделювання автоматичного паркування
Урок_6 Електронне листування
Дай відповіді на запитання:
Урок_5 Практична робота. Електронне листування
Урок_3 Надсилання та отримання електронних листів
Вправа 1. Створення та відправлення електронного листа із вкладенням.
Завдання. Створи електронний лист — запрошення на відкриття но-
вого інтернет-клубу, приєднай до листа файл Мапа.jpg та відправ лист.
1. Відкрий вікно браузера, введи: адресу поштового сервера mail.ukr.net, свій логін і пароль доступу до поштової скриньки та натисни кнопку Увійти.
2. У вікні поштової скриньки обери вказівку Написати листа.
3. Підготуй лист для твого сусіда, що працює праворуч від тебе, — запитай його електронну адресу та введи її в поле Кому. До поля Тема введи слово Запрошення. У робочому полі введи текст:
Раді сповістити, що відкривається новий інтернет-клуб. Відшукати його можна за допомогою доданої мапи. Сподіваємося побачити тебе на презентації 12 вересня о 12.00.До зустрічі на презентації!
4. У розділі Додати натисни кнопку Файл та обери файл Мапа.jpg з папки Електронна пошта.
5. Натисни кнопку Відправити. Якщо з поштового сервера прийде повідомлення про неможливість відправлення листа, переконайся у правильності адреси, записаної в полі Кому, та спробуй ще раз відправити листа.
Вправа_1 Адреса електронної пошти
Урок_2 Поштова служба Інтернету
Немає коментарів:
Дописати коментар