7 клас

7 клас

Вітаю Вас, шановні семикласники!

Протягом цього навчального року ми вивчимо 3 розділи, що стосуються служб Інтернету, познайомимось та навчимося попрацювати з табличним процесором, а також почнемо опановувати нову для вас мову програмування Python. Впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!


Підручник, що використовується - “Інформатика” підручник для 7 класу знз Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. ТОВ “Видавничий дім “Освіта”

Переглянути підручник on-line

Програмне середовище Python on-line - https://www.python.org/shell/

Програмне середовище Thonny завантажити - https://drive.google.com/file/d/1PK3m8tpw0cXZHMzV3YqAZbq7UabvPEbH/view?usp=sharing

Завантажити програму Python  https://www.python.org/ftp/python/3.8.2/python-3.8.2.exe

або зайти на сайт https://www.python.org/downloads/

Працювати з програмою он-лайн: 

https://repl.it/languages/python3

Пайтон для мобільного телефону. Завантажити програму на телефон : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.iiec.pydroid3&hl=uk

Порядок створення файлу програми:

1. Пуск, всі програми, Пайтон, IDLE



















2. Відкриється таке вікно:


















3. Далі натискуємо File, New file. Відкривається вікно, у якому і пишемо код програми:
















4. Щоб виконати програму натискуємо на клавіатурі F5 або  Run. Зберігаємо файл у своїй папці  - програма виконана.
тести з теми: http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a
 Підручник с 112 http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/!!!!!!5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81_%20%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/Informatika_pidruchnyk%20dlia%205%20klasu%20(Bondarenko).pdf

ОГОЛОШЕННЯ! 
Дистанційне навчання з інформатики для учнів

Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином:                    Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.



Сподіваюся на плідну співпрацю та оптимізм!!!

 Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання для учнів  на час Карантину.



7 клас


Розділ 1. Служби Інтернету


Урок 1. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень

Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.

Урок 3. Практична робота 1. Електронне листування

Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.

Урок 5. Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Рівні та способи доступу до ресурсів

Урок 6. Практична робота 2 "Онлайн-сервіси для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм"

Урок 7. Інтернет речей.


Розділ 2. Опрацювання табличних даних


Урок 8. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Адресація

Урок 9. Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів

Урок 10. Практична робота 3 "Введення та редагування даних у середовищі табличного процесора"

Урок 11. Виконання обчислень у табличному процесорі. Формули

Урок 12. Форматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки

Урок 13. Практична робота 4 "Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора"






Розділ 3. Алгоритми та програми



Довідник команд Python


Урок 15. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Урок 17. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

Урок 18. Створення лінійних алгоритмів зі змінними

Урок 19. Практична робота 5 "Складання лінійних проектів з величинами"

Урок 20. Система координат у проектах створення зображень

Урок 21. Величини в алгоритмах з розгалуженням

Урок 22. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження

Урок 23.  Практична робота 6. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження






24.03.2020 року
Тема : Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами

Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ютером.

1. Переглянути і ознайомитись з презентацію (обов’язково)
2. Виконати проєкт, відповідно відео( спрайти можна замінити)
3.Звіт (надсилаємо вчителю фото виконання роботи )

02.03.2020 року

Тема : "Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта."

Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ютером.

1. Під час занять не вставайте і не ходіть по кімнаті!!!

2. Строго виконуйте вказівки вчителя.

3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.

4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.

5. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.


Завдання:
Одного разу «Рудий кіт» надівши свого реактивного ранця вирішив політати, але невідомі почали кидати в нього сніжки та намагатись збити його. Створивши власну програму кожен із вас спробуй якнайдовше протриматись у повітрі.

Виконайте практичну роботу, зберегти проєкт і надіслати вчителю на перевірку  гіперпосилання
( якщо не виходить то скрін екрану)

3.  Повідом вчителя про завершення роботи, здати скрін у особисті повідомлення у viber .


25.05-29.05.2020 року

Тема: «Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік»

Вам залишилося пройти тест:
Код доступу 6385152 відкривши посилання
join.naurok.ua

Для усіх учнів! пройти онлайн тестування для підсумкової оцінки. Результати скинути у вайбер.

18.05-22.05.2020 року
Тема: «Робота у проєкті. Побудова моделей засобами програмування»  (виконуємо, фото присилаємо)
Домашнє завдання:

Увага! Перегляньте презентацію
Виконати такі проекти
L (1 на вибір учня) Працювати он лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Плеєр
Ранок-день-вечір-ніч
Космічна подорож
Зміст проектів у презентації. Можна використовувати свої об'єкти, вносити доповнення.
 Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються

12.05-15.05.2020 року

Тема «Побудова моделей засобами програмування» Практична робота (виконуємо, фото присилаємоЗавдання в Google-classroom надіслати фото виконаних завдань,
влючаючи завдання за попередні тижні.


04.05-08.05.2020 року

Тема «Опис моделей у середовищі програмування»
Завдання знаходяться в Google Classroom, 
оновлюються кожен тиждень. Слідкуйте та виконуйте. Терміни виконання також задаються.
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)     

27.04-30.04.2020 року
Тема «Створення алгоритмів та програм з повторенням  і розгалуженням з використанням змінних» Практична робота 
1.Перегляньте презентацію
СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ І ПРОГРАМ З ПОВТОРЕННЯМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗМІННИХ
2. Згідно з інструкцією виконайте завдання по створенню проекту
3. Задання надсилаємо на e-mail
Додатково перегляньте відео готового проекту
Важливо!!! Для покращення зворотнього зв’язку та надсилання завдань на перевірку приєднуємося до classroom

21.04-24.04.2020 року

Тема: Опис моделей у середовищі програмування
1.Опрацювати презентацію 
2.Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд ( фото виконання вчителю)
3. Виконати проєкт «Лабіринт»
Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).Зразок гри можна переглянути за посиланням 
Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)     

13.04-17.04.2020 року

  Тема «Створення алгоритмів та програм з провторенням та використанням змінних»
 Практична робота 
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom

Завдання в гугл класі описані більш детально (якщо втратили раптово доступ, уточнюємо у вчителя або zinkovskaya75@gmail.com)     

06.04-10.04.2020 року
УВАГА!
Для 7-11 класів створенні хмарні кабінети за допомогою сервісу Google Classroom. У групи  Viber кинуті інструкції для приєднання та коди потрібних для вас класів.

Для цього вам потрібно:
1.                  Увійти у власний Google-акаунт (створіть акаунт у кого відсутня електронна скринька)
2.                 Зайти на сторінку Classroom за посиланням https://classroom.google.com або обрати команду Класс
3.                 Приєднатися
4.                 Ввести код доступу для вашого класу


  Тема «Створення програм з повторенням з використанням змінних»
Домашнє завдання:  зайти на сервіс Google Classroom

30.03-03.04 2020 року
7 клас Інформатика  Тема «Створення алгоритмів та програм з повторенням  та розгалуженням з використанням змінних»
-       Скачати  Scratch 2.0   і встановити на комп’ютер або використовувати онлайн
-       Створити електронну скриньку( якщо відсутня)
-       Виконати практичне завдання, хід виконання записати у зошит, зробити скрін  програми та надіслати вчителю 


 Практична робота 

Тема «Створення алгоритмів та програм з повторенням з використанням змінних»

Проект "Арканоїд" 
1. Створити папку Практична робота 7  на Локальному диску Е.
2. Створити  гравців Платформу і м’яч.




М’яч відбивається від платформи

Гра зупиняється, коли торкнулись нижньої межі екрану (намальований об’єкт лінія)

7 клас. Моделі Етапи побудови моделей

Вправа 1. https://learningapps.org/view2610287
Вправа 2. https://learningapps.org/view5837521
Вправа 3 https://learningapps.org/view2638965

Опрацювати https://sites.google.com/site/nmsurokinformatyky/uroki/7-klas/tablicnij-procesor/9

7 клас. Електронні таблиці

Об'єкти таблиці https://learningapps.org/view2008914
Вікно табличного редактора https://learningapps.org/view2094377
Проаналізувати параграф 21

7 клас. Інтернет речей

"Розумний будинок"
Застосування
Домашнє завдання
Матеріали з статті http://www.thefuture.news/iot/

7 клас. Відсилання листів
Вправа 1. Імена електронних скриньок (автор Оксана Коваленко ) 
http://LearningApps.org/view1667610
Вправа 2. Структура вікна поштового повідомлення (автор О. Барна) http://LearningApps.org/view1691524

7 клас. Поштова служба Інтернету


Д/з. С.6-19, 23-27
 Відкрити дома свою скриньку, переглянути свою пошту, правильно вийти зі скриньки

7 клас. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи

Середовище http://itknyga.com.ua/

Табличний процесор

Вправа 1. https://learningapps.org/view1618461
Вправа 2 https://learningapps.org/view2082312

7 клас. Природні зони України

Дошка для спільного проекту "Природні зони України. Тваринний світ"
https://padlet.com/erika_oz/lg9negk5sofv

7 клас. Поняття моделі. Поняття предметної галузі

Шкала масштабів Всесвіту
http://s02.yapfiles.ru/files/531066/SHkala_masshtabov_Vselennoy_v.2.swf

Моделювання квартири
http://www.peredelka.tv/service/planner/

Вправа http://LearningApps.org/view2610287

20 урок. Табличний процесор

Вправа 1. Будова вікна

Розв'язування компетентнісних задач "Смайлики для бабусі"

Завантажте документ розмістіть його у своїй папці. Перейменуйте його на ваше прізвище.
Створіть презентацію та надішліть її та документ вчителю


7 клас. Розв'язування задачі. Створення інформаційної моделі. Природні зони України.

 Природні зони України. Рослинний світ
 Природні зони України. Тваринний світ

Урок 29. Розв'язування компетентністних задач

Спільна папка

7 клас.  Діаграми

Вправа1. Будова діаграми. 

(автор )
http://LearningApps.org/view2107123

Урок 11. Висловлювання

Вправа 1. (автор Оксана Коваленко)

http://LearningApps.org/view1827718

Вправа 2. (автор Оксана Пасічник)

http://LearningApps.org/view1670378


7 клас. Матеріальні моделі




Урок_20

Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч

Завдання.  М'ячі




Урок_18  

Складні алгоритми та їх реалізація в середовищі Скретч

Вправа_1

Вправа_2



Урок_17  Практична робота_4 

Складання та виконання  алгоритмів із розгалуженням

Проект_1

Проект_2

Проект_3

Проект_4




Урок_10 Практична робота_3 
Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань

Завдання_1 Планети Сонячної системи
Створити карту знань про планети Сонячної системи

Завдання_2 Будова рослини
Створити інформаційну модель будови рослини у вигляді карти знань


Урок_9
Вправа_1. Родовід.
Завдання. Створи інформаційну модель твого родоводу у вигляді дерева роду, що містить фото твоїх родичів, і посилання на сторінку в Інтернеті, на якій подано відомості про населений пункт, де народилася особа.

1. Запусти на виконання програму FreeMind. Обери вказівку Файл/Новий.
2. Створи інформаційну модель у вигляді дерева роду, у вузлах якого зазнач
імена твоїх найближчих родичів: мами, батька, бабусь і дідусів по маминій та батьковій лінії.
3. Переміщуй вузли так, щоб вони були розташовані компактно.
4. Додай до центрального вузла твоє родинне фото. Для цього обери вказівку
контекстного меню Вставити/Вибрати файл з картинкою. Збережи карту з іменем Родовід.mm.
5. Знайди в Інтернеті сайт чи веб-сторінку про населений пункт, у якому народилась, наприклад, твоя мама. Скопіюй адресу з поля адреси браузера.
6. Додай посилання до вузла Мама, обравши вказівку контекстного меню
Вставити/Вказати посилання (текстове поле). Переконайся, що за вказів-
кою можна перейти до сайта.
7. Виконай аналогічні дії для всіх рідних із твого родового дерева. Якщо хтось
із них народився в одній місцевості — зв’яжи два вузли між собою. Для
цього виділи два вузли мишею при натисненій клавіші Ctrl і в контекстному
меню обери Вставити/Створити зв’язку. Перенеси лінію зв’язки так, щоб вона не перекривала об’єкти на карті.
8. Добери серед набору піктограм такі, які демонструють рід занять кожного із членів твоєї родини. Чи достатньо для цього зображень?
9. Збережи карту твого родоводу. Надішли її собі на власну електронну скриньку та продемонструй вдома батькам. Можливо, вони допоможуть тобі продовжити карту.

Урок_8

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2

«Побудова інформаційних моделей у різних 
програмних середовищах»

Створіть інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики.
1.  Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних вели­чин. Збережіть отриманий документ у вашій папці у файлі з іменем практична 2.dосх.

2.  Зобразіть у графічному редакторі графічну модель одного з вимірю­вальних приладів. Збережіть отримане зображення у вашій папці у файлі з іменем практична 2.jpg.

3.  Створіть презентацію Вимірювальні прилади:
1. Скопіюйте з текстового документа структурну модель вимірюваль­них приладів і вставте її на другий слайд презентації.
2. Уставте на третій слайд презентації створену графічну модель ви­мірювального приладу.
3. На четвертому слайді презентації запишіть одиниці вимірювання часу (години, хвилини, секунди) і співвідношення між ними.
4. Збережіть отриману презентацію у вашій папці у файлі з іменем практична 2.pptx.



Завдання_1 Моделювання

Завдання2_ Інформаційні моделі



Завдання_3 Моделі і об'єкти


Завдання_4 Інформаційні моделі


Урок_7 Поняття моделі. Типи моделей.

Моделювання

Приклад моделювання загибелі Титаніка

 Приклад моделювання руху транспорту на перехресті

Приклад моделювання автоматичного паркування

Урок_6 Електронне листування

Завдання . Безпека та пароль
Підготуй і відправ електронного листа на тему Безпека та пароль із додатковими вкладеннями

Дай відповіді на запитання:

1. Які дані потрібно ввести на сторінці поштового сервера, щоб ресурси поштової скриньки стали для тебе доступними?
Відповідь:
2. Чи можна замінювати великі літери малими при введенні пароля?
Відповідь:
3. Чи можна допускати, щоб під час введення пароля інші особи спостерігали за клавіатурою?
Відповідь:

 Підготуй електронне повідомлення на тему Безпека та пароль, у якому запиши повідомлення про відправлення вкладеного файла з відповідями Запитання-відповіді.
Відправ листа сусіду, що працює за комп’ютером праворучвід тебе, та копію листа — вчителю


Урок_5 Практична робота. Електронне листування

Урок_3 Надсилання та отримання електронних листів

Вправа 1Створення та відправлення електронного листа із вкладенням.

ЗавданняСтвори електронний лист — запрошення на відкриття но-
вого інтернет-клубу, приєднай до листа файл Мапа.jpg та відправ лист.

1. Відкрий вікно браузера, введи: адресу поштового сервера mail.ukr.net, свій логін і пароль доступу до поштової скриньки та натисни кнопку Увійти.

2. У вікні поштової скриньки обери вказівку Написати листа.

3. Підготуй лист для твого сусіда, що працює праворуч від тебе, — запитай його електронну адресу та введи її в поле Кому. До поля Тема введи слово Запрошення. У робочому полі введи текст:
Раді сповістити, що відкривається новий інтернет-клуб. Відшукати його можна за допомогою доданої мапи. Сподіваємося побачити тебе на презентації 12 вересня о 12.00.До зустрічі на презентації!

4. У розділі Додати натисни кнопку Файл та обери файл Мапа.jpg з папки Електронна пошта.

5. Натисни кнопку Відправити. Якщо з поштового сервера прийде повідомлення про неможливість відправлення листа, переконайся у правильності адреси, записаної в полі Кому, та спробуй ще раз відправити листа.

Вправа_1 Адреса електронної пошти


Урок_2 Поштова служба Інтернету

Вправа 1Реєстрація власної електронної скриньки.

ЗавданняЗареєструвати власну електронну скриньку на поштовому 
сервері mail.ukr.net.

1. Відкрити браузер і до рядка адреси ввести адресу поштового сервера mail.ukr.net.

2. На головній сторінці поштового сервера обрати посилання Реєстрація. Через деякий час за наявності зв’язку з Інтернетом на екрані відобразиться анкета для заповнювання.

3. Ввести бажане ім’я користувача (наприклад, vasilchenko.m@ukr.net). Натиснути кнопку Перевірити . Якщо користувач із такою адресою вже зареєстрований, змінити адресу та знову перевірити доступність обраного імені користувача.

4. Заповнити інші обов’язкові поля анкети й обрати за власним бажанням пароль.

5. Ознайомитись з Умовами використання скриньки та Угодою про конфіденційність.

6. Натиснути кнопку Реєстрація.

7. Адресу й пароль твоєї нової поштової скриньки занотувати у зошит або власний блокнот.

Урок_1 Правила техніки безпеки при роботі за                                     комп’ютером.  Робота з програмами                                           навчального призначення






 


Підручник
Н.В.Морзе_Інформатика_7 клас (скачати)

Немає коментарів:

Дописати коментар