6 клас
Вітаю Вас, шановні шестикласники!
Протягом цього навчального року ми вивчимо 3 розділи, що стосуються комп’ютерної презентації, комп’ютерної графіки, а також будемо створювати алгоритми та програми. Впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!
Добрий день і доброго
здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися
дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким
чином:
· Для 5-6
класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.
· Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.
Підручник - «ІНФОРМАТИКА» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 6 КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Морзе, Н. В.; Барна, О. В.; Вембер, В. П. (2019)
Переглянути підручник у режимі on-line
Програмний засіб Scratch:
Для роботи в режимі on-line (без встановлення на ПК)- https://scratch.mit.edu/studios/4223465/
Для встановлення на ПК з ОС Windows (Обираємо версію 2.0) - https://scratch2.ru/#download
ІНФОРМАЦІЯ
по використанню програмного засобу
1. Щоб обрати мову інтерфейсу слід зайти на дану вкладку
2. Щоб зберегти створений проект на ПК слід зайти на дану вкладку
і обрати відповідний пункт меню
Онлайн-редактора для векторної графіки
Безкоштовний, онлайн-редактора для векторної графіки
На Android найзручнішим вийшов https://boxy-svg.com/app Але не дає зберегти!
prisma3d дуже схожа до blender. Зручно користуватися, для Android
Завдання для учнів на час карантину.
11.11.2021
23.04.2021
13.04.2021
2.Розгадати кросворд ( скрін надіслати)
3.Надіслати звіт
06.04.2021
Тема : Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Працюємо за комп'ютером:Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
30.03.2021
Тема. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням
Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети.
Форми подання алгоритмів:
· словесна;
· графічна;
· комп’ютерна програма.
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним.
Повторення – базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд.
Навчальне середовище Scratch має 4 види циклів:
Розгалуження починається з певної умови. Якщо ця умова виконується, відбувається одна дія (чи набір дій); якщо ні – інша.
Базову структуру розгалуження повної форми в середовищі Scratch можна подати командою:
Практична робота
Розробити комп’ютерну гру «PacMAN», використавши алгоритми з повторенням та розгалуженням.
23.03.2021-24.03.2021
09.03.2021-10.03.2021
Тема: Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі
02.03-03.03.2021 року
Тема: «Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події»
25.05-29.05.2020 року
Тема: «Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік»
18.05-22.05.2020 року
12.05-15.05.2020 року
Опрацювати презентацію
04.05-08.05.2020 року
Підсумкова практична робота:
Задання надсилаємо вчителю у viber
Опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=QjWenJS-mVY
https://www.youtube.com/watch?v=HKkTSQwY1bs
2. Виконайте проект описаний у відео
3. Задання надсилаємо вчителю у viber- групу
21.04-24.04.2020 року
Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»
13.04-17.04.2020 року
Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»
Опрацювати параграф §21 ст.179-181
Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Pd0XdZP5B04
join.naurok.ua ) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=142711
06.04-10.04.2020 року
30.03-03.04.2020 року
Вказівки до виконання
6 клас. Практична робота №2. Створення та редагування растрових зображень.
2. Створіть папку Пр2.
3. Завантажте в папку Пр2 файли заготовки.
4. З допомогою Графічного редактора Online Photo Editor. створіть зображення за зразком та збережіть у папці Пр2.
ДЗ: повторити п.7, виконати тест №6.
6 клас. Растровий графічний редактор.
Графічний редактор Online Photo Editor.
Вправа 1. Кадрування зображення. (Хортиця)
Вправа 2. Прозорий фон. (Котигорошко)
ДЗ: с. 50-58, виконати впр.1-4
6 клас. Практична робота №1.
Завдання:
1. Тест №4, з сайту https://testinform.in.ua
2. Відтворіть малюнок з ДЗ.(інструкція 2).
3. Створіть логотип. Завдання.
4. (Додаткове завдання) Створіть зображення равлика.
Створенння та редагування векторних зображень.
Відеоінструкція.
ДЗ: Повторити тему "Додавання тексту", "Багатошарові зображення"
Виконайте завдання 4, використовуючи відеоінструкцію.
6 клас. Багатошарові зображення.
ДЗ.:
1. Опрацюйте Презентація. (з сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/)
2. Створіть зображеня, використавши одну з відеоінструкцій:
- інструкція 1
- інструкція 2
- інструкція 3
3. Збережіть файл на своєму комп'ютері та розмістіть його на дошці, підписавши його своїм прізвищем.
3. Презентація 2. (з сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/)
6 клас. Створення векторних зображень.
1. Створіть зображеня, використавши одну з відеоінструкцій:
- інструкція 1
- інструкція 2
- інструкція 3
2. Збережіть файл на своєму комп'ютері та розмістіть його на дошці, підписавши його своїм прізвищем.
6 клас. Векторний графічний редактор Inkscape.
(відео)
2. Урок 1. Робота з графічними примітивами у векторному графічному редакторі Inkscape
3. ДЗ.
Урок 2. Векторний графічний редактор Inkscape: заливка та обводка контуру
Намалюйте зображення у Inscape
Завантажте зображення на дошку.
Системи числення
Матеріали до Розділу 7
Додатки до п. 6.2
Мультимедійні дані
Аудіо та відеоредактори
Програмне забезпечення для роботи з мультимедійними даними
Кіностудія
Формати мультимедійних даних
Розділ 4. Програма QipShot
Матеріали до пункту 4.2
Матеріали до пункту 4.3
Матеріали до розділу 3
Матеріали до розділу 2
Домашнє завдання до 15.05.2018р.
Вправа 1.
Тренер формує команду для гри в баскетбол з учнів, які на зріст не нижчі ніж 170 см. Розробіть програму визначеня, чи потрапить у цю команду учень зі зростом h.
Вправа 2.
2 порцій коштують 3.5 грн
3 порцій коштують 5.25 грн
4 порцій коштують 7.0 грн
5 порцій коштують 8.75 грн
6 порцій коштують 10.5 грн
7 порцій коштують 12.25 грн
8 порцій коштують 14.0 грн
9 порцій коштують 15.75 грн
Вправа 3.
Намалювати візерунок з квадратів:
Домашнє завдання на 03.04.2018р.
Вправа 1.
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є рівностороннім.
Вправа 2.
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є різностороннім.
Вправа 3.
Чи парне число, введене з клавіатури?
Домашнє завдання на 27.02.2018р.
Вправа 3.
Дано довжину ребра куба. Знайти його об'єм та площу всієї поверхні.
Вправа 4.
Відстань між Нью-Йорком та Лос-Анджелесом становить приблизно 4500 км. Скільки часу триватиме подорож на автомобілі зі швидкістю 70 миль на годину (1 миля = 1,6 км)?
Вправа 5.
У шкільній бібіліотеці k книжок. Із них 28% становлять науково-популярні книжки, 43% - художні твори зарубіжних письменників, а решта - художні твори українських авторів. Скільки в бібліотеці книг з художніми творами українських авторів?
Вправа 1. Скретч
Файли заготовки до Розділу 2
Зміна мови в Inkscape:
Edit->Preferences->Interface->Language і вибираємо українську мову.
Закриваємо програму і ще раз її відкриваємо.
Вправа 8. Малюємо вітальну листівку
Кульки
Вправа 7. Малюємо годинник
Вправа 6. Створення гарбуза на Хелловін
Вправа 5. Створення Пухнастика
Впарва 4. Дельфін
Впарва 3.
Створення складених векторних зображень
Виконай оформлення бланка грамоти для шкільних спортивних змагань за наведеним взірцем. При потребі використовуй об’єкти різних типів, копіювання, групування. Орієнтовний порядок роботи: 1. Замкнута крива Безьє з трьох вузлів з градієнтною заливкою (фігура на фоні); 2. Написи; 3. Горизонтальні лінії; 4. Зірки; 5. Емблема «Олімпійські кільця» внизу. 6. Додай власні елементи оформлення, або розроби повністю свій варіант. Результат збережи у власній папці у файлі з іменем gramota.svg.
Графічнийи редактор Inkscape
Вправа 1.
1. Побудуй зображення черепашки слимака. Примітка. Додавши ще одну спіраль (білого кольору, розмиту і без заливки), можна імітувати об’ємність. 2. Побудуй криву у формі слимака. Якщо заважає прилипання до сітки – вимкни його. Скоригуй форму, скориставшись інструментом Редагування контурів. 3. Додай інші складники малюнка. Збережи його у файлі snail.svg. 4. Створи новий документ. Побудуй прямокутник-основу для зображення рушника (див. мал.). 5. Побудуй в межах прямокутника квадратик червоного кольору для візерунка. Зроби стільки копій, скільки потрібно для одного рядка, і два квадратики постав приблизно на місця в кутках. Виділи всі квадратики і вирівняй їх вздовж горизонтальної прямої на однаковій відстані один від одного. 6. Зроби копію рядка квадратів і розмісти біля протилежної сторони прямокутника-основи. Таким самим способом побудуй зображення бахроми на кінцях рушника. Збережи малюнок у файл rushnik.svg.
ВПРАВА 2.
Намалювати зірку.Урок 3
Урок 2
Растрове зображення — це набір пікселів, тобто кольорових точок, розташованих на правильній сітці.
Векторна графіка представляє зображення як набір геометричних примітивів: крапки, прямі, кола, прямокутники, криві лінії, які описуються математичними формулами.
Поняття комп’ютерної графіки
Працюємо з Інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами. (ст.237-239)
Урок_33. Інтернет для навчання
Вправа_2 Переклад веб-сторінки.
Урок_32. Практична робота. Шукаємо інформаційні матеріали в Інтернеті за вказаною темою. (ст.225-227)
Урок_31. Пошук в Інтернеті
Урок_30. Браузер
Вправа_1 Створення закладки в браузері Google Chrome (ст. 212)
Вправа_2 Порівняння роботи в різних браузерах.
презентація Робота з браузером
Урок_29. Служби Інтернету
Урок_28 Локальна мережа
Урок_27. Типи комп'ютерних мереж
Урок_26. Контрольна робота
Урок_25. Практична робота.
Вставляємо графічні об'єкти
в текстовий документ
Урок_24. Дії з графічними об'єктами текстового документа
Ладдя.jpg
Вправа_3. Створення організаційної діаграми
у Microsoft Word
Для наочного подання складових географічної оболонки Землі додати до тексту файла Географія діаграму Венна та заповнити її відповідним текстом (ст.174)
Файл Географія
Файл Географія
Урок_23. Практична робота.
Урок_22. Форматування та друкування тексту
У документі Візитка змінити форматування тексту: шрифт, розмір, накреслення, інтервал, колір - за зразком (мал. 131, ст. 159 у підручнику)
Документ Візитка
Вправа_2. Форматування абзаців
У документі Окуляри встановити параметри форматування абзаців: вирівнювання, відступи, інтервал після абзацу та міжрядковий інтервал - за зразком ( мал.132, ст.160 у підручнику)
Документ Окуляри
Відкрити посилання http://inf6-m.blogspot.com/p/21-22.html івиконати інтерактивні вправи до уроку 21-22
Інтерактивні вправи. Форматування тексту в Word
Урок_21. Редагування текстового документа
Урок_20. Створення текстових документів.Перевірка правопису
- пропуск не ставиться перед, але обов'язково ставиться після таких знаків пунктуації, як кома, крапка, крапка з комою, двокрапка, знак питання, знак оклику, три крапки, дужка, що закривається, лапки, що закриваються;
- пропускне ставиться після, а ставиться перед дужкою, що відкривається, та лапками, що відкриваються;
- пропуск ставиться і перед, і після тире;
- пропуск взагалі не ставиться при використанні дефіса.
Опрацювання текстового документа
Текстовий документ
Урок_19
Інтерактивна права.
Знайомство з програмою WORD.
Урок_18
Поняття текстового документа, його об’єктів
Інтерактивні прави. Електронна бібліотека шкільних уроків.
Урок_16. Контрольна робота
Урок _14
Урок_10
Урок_9
Урок_8
Урок_6
Урок_5
Урок_4
Знайомство з програмою Scratch
Урок_3
Скласти алгоритм
Найпростіші лінійні алгоритми
та алгоритми з повторенням
Урок_21. Алгоритм. Послідовність дій.
2. Алгоритм. Суп.
3. Порядок команд у алгоритмі
4. Бутерброд для Алгоритміка
Тут можна завантажити підручник
https://docviewer.yandex.ua/?url=ya-disk-public%3A%2F%2F%2B%2B6YsbTA1RmkIEamOkXSL74PM1kmpNdPi70dWL82bUE%3D&name=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%206%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B7%D0%B5%20%D0%9D.%D0%92.%20%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92.%20%D0%92%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%B5%D1%80%20%D0%92.%D0%9F.%202014%2C%20ISBN%20978-617-656-305-1.pdf&c=540c95ae4a0b
Фрагменти підручника для завантаження:
https://docs.google.com/file/d/0B6fTIfFMSQYZYkFia192d0FfQms/edit
Урок_1 Техніка безпеки в кабінеті ІІКТ
Інтерактивна вправа
Правила поведінки в кабінеті ІІКТ
https://docs.google.com/presentation/d/17pQjUP3fx9l6CqxlNcW81M1rGexPQicTd6wt367ZLNI/pub?start=true&loop=false&delayms=3000
Немає коментарів:
Дописати коментар