6 клас

6 клас


Вітаю Вас, шановні шестикласники!

Протягом цього навчального року ми вивчимо 3 розділи, що стосуються комп’ютерної презентації, комп’ютерної графіки, а також будемо створювати алгоритми та програми. Впродовж навчального року нас очікує групова та проєктна робота, багато конкурсів та пригод, тож буде цікаво!

ОГОЛОШЕННЯ! 
Дистанційне навчання з інформатики для учнів

Добрий день і доброго здоров'я усім моїм учням!!!У зв'язку з карантином ви можете скористатися дистанційною формою навчання уроків інформатики, які організовуватимуться таким чином:
·                     Для 5-6 класів я виставлятиму матеріал та завдання на цьому блозі.

Сподіваюся на плідну співпрацю та оптимізм!!!

Підручник - «ІНФОРМАТИКА» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 6 КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  Морзе, Н. В.; Барна, О. В.; Вембер, В. П. (2019)

Переглянути підручник у режимі on-line

Програмний засіб Scratch:

Для роботи в режимі on-line (без встановлення на ПК)- https://scratch.mit.edu/studios/4223465/

Для встановлення на ПК з ОС Windows (Обираємо версію 2.0) - https://scratch2.ru/#download

ІНФОРМАЦІЯ

по використанню програмного засобу

1. Щоб обрати мову інтерфейсу слід зайти на дану вкладку

2. Щоб зберегти створений проект на ПК слід зайти на дану вкладку 

і обрати відповідний пункт меню




Завдання для учнів  на час карантину. 

11.11.2021

Тема : Практична робота.

Створення простих векторних зображень".


23.04.2021

Тема : Практична робота. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням
1. Виконайте вправу: "Групи команд"
2. Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=12Gp...





13.04.2021

Тема : Програмування процесів з повторенням і розгалуженням

1.Опрацювати та записати у зошит міні конспект
2.Розгадати кросворд ( скрін   надіслати)
3.Надіслати звіт

06.04.2021

Тема :  Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

§ 21 п.1 - опрацювати




Завдання

Працюємо за комп'ютером:
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

30.03.2021

Тема. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням

Працюємо за комп'ютером:
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Мініконспект

Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети.

Форми подання алгоритмів:

·       словесна;

·       графічна;

·       комп’ютерна програма.

Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним.

Повторення – базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд.

Навчальне середовище Scratch має 4 види циклів:

 

Розгалуження починається з певної умови. Якщо ця умова виконується, відбувається одна дія (чи набір дій); якщо ні – інша.

Базову структуру розгалуження повної форми в середовищі Scratch можна подати командою:

Практична робота

          Розробити комп’ютерну гру «PacMAN», використавши алгоритми з повторенням та розгалуженням.


23.03.2021-24.03.2021

 Тема: Практична робота. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
(Виконують всі учні, робота оцінюється, якщо є запитання пишіть в особисті повідомлення)
Програмне забезпечення: середовище Scratch (онлайн версія)
1. Перегляньте відеоурок  
2. Практичну частину виконати відповідно зразка:
 
3.Здати Звіт (надсилаємо вчителю фото виконання роботи )




09.03.2021-10.03.2021

Тема: Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

1.Переглянути відео
2. Практичну частину виконати відповідно відео
3.Здати Звіт

02.03-03.03.2021 року

Тема: «Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події»


1. Ознайомитися з презентацією
2. Виконати завдання та надіслати звіт 
3. Домашнє завдання
Опрацювати опорний конспект.записати у зошит






25.05-29.05.2020 року

Тема: «Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік»



18.05-22.05.2020 року

Тема: « Створення навчального проєкту» (виконуємо, фото присилаємо)
 Домашнє завдання: пройти тест Завдання необхідно виконати до  18 травня 19:00 Код доступу 220193, відкривши посилання join.naurok.ua
Створити проекти: Термінал Вправа 1.§19 змінити об'єкти на свої
на 12 балів – створити гру - Кіт та мишеня - візуальне програмування Scratch 2
https://www.youtube.com/watch?v=UkHvRFLTRaM&feature=youtu.be  
(виконуємо, фото присилаємо)

12.05-15.05.2020 року
Тема « Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі» (виконуємо, фото присилаємо)
Опрацювати презентацію

Виконати завдання за посиланням https://studio.code.org/s/course4/stage/3/puzzle/1


04.05-08.05.2020 року

Підсумкова практична робота:

Тема: Практична робота «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
  Практична робота містить два  завдання до теми "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження" з різними вимогами.
У першому завданні необхідно відтворити заданий орнамент (слайд містить відео-пояснення"), а також скрін про скрипт, який учень має відтворити у себе.
У другому завданні учневі потрібно написати скрипт самому, використовуючи здобуті на попередніх уроках знання. Спрайт (об'єкт) може бути довільний.
Задання надсилаємо вчителю у viber

27.04-30.04.2020 року
Тема «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
Опрацюйте    відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=QjWenJS-mVY

1.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=HKkTSQwY1bs
2. Виконайте проект описаний у відео
3. Задання надсилаємо вчителю у viber- групу


21.04-24.04.2020 року
Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»

Повторити параграф 21, виконати вправу 1.,ст 178
Виконати практичне завдання: 
Для виконаннь практичних завдань перейти на сайт  https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getstarted
Завдання виконувати за зразком відеоуроку. Виконані завдання зберегти на свій комп'ютер під назвою / композитор прізвище, ім'я учня.

13.04-17.04.2020 року
Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»
Опрацювати параграф §21 ст.179-181
Опрацювати  відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Pd0XdZP5B04
Виконати вправу 2 ст.179 (скрін програми)
 Пройти тест  (Код доступу 142711 використовувати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua ) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=142711


06.04-10.04.2020 року
Тема «Вкладена алгоритмічна структура розгалуження»
Опрацювати §21 ст.179-178
Виконати вправу 1 ст.178 (скрін програми)
 Проекти можна створювати на стаціонарних комп'ютерах або у режимі он-лайн

Пройти тест https://testinform.in.ua/test-12-6-klas-onovlenij-stvorennya-programnix-obyektiv/

  
30.03-03.04.2020 року
Тема «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
Виконати практичну роботу 
Опрацювати §21 ст.176-177
Практична робота.

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Хід роботи
Завдання 1 
Скласти алгоритм: переміститись на 20 кроків, якщо є дотик до зеленого кольору, то сказати: «Ой», інакше — подумати: «Хм…».
Завдання 2
 Створити проект, в якому рибка ганяється за черв'яком, керованим маніпулятором миша.
Вказівки до виконання
1.     Вилучити з проекту Спрайт1.
2.     Додати у проект новий спрайт:
o    натиснути кнопку           Новий об'єкт;
o    вибрати теку Тварини, підтвердити вибір кнопкою ОК;
o    вибрати спрайт fish1;
o    натиснути кнопку ОК.
3.     Завантажити зображення сцени underwater2 з теки Природа.
4.     Обрати створений спрайт, перейти на вкладення Скрипти і скласти алгоритм для рибки, визначивши вказівки, які будуть повторюватись за умови, що вказівник миші не торкається рибки.



16-20 березня 2020 року

Тема «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
Опрацювати §21 ст.173-1176, виконати завдання ст.175,Вправа 2 (блок- схеми записати у зошит)
Опрацювати відеоматеріал





6 клас. Практична робота №2. Створення та редагування растрових зображень.

1. Тест №5.
2. Створіть папку Пр2.
3. Завантажте в папку Пр2 файли заготовки.
4. З допомогою Графічного редактора Online Photo Editor. створіть зображення за зразком та збережіть у папці Пр2.

ДЗ: повторити п.7, виконати тест №6.

6 клас. Растровий графічний редактор.

Підручник Інформатика 6 клас.
Графічний редактор Online Photo Editor.
Вправа 1. Кадрування зображення. (Хортиця)
Вправа 2. Прозорий фон. (Котигорошко)

ДЗ: с. 50-58, виконати впр.1-4

6 клас. Практична робота №1.

Створення та редагування векторних зображень.
Завдання:
1. Тест №4, з сайту https://testinform.in.ua
2. Відтворіть малюнок з ДЗ.(інструкція 2).
3. Створіть логотип. Завдання.
4. (Додаткове завдання) Створіть зображення равлика.
    Створенння та редагування векторних зображень.
    Відеоінструкція.
ДЗ: Повторити тему "Додавання тексту", "Багатошарові зображення"
    Виконайте завдання 4, використовуючи відеоінструкцію.

6 клас. Багатошарові зображення.

Тест.
ДЗ.:
1. Опрацюйте Презентація. (з сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/)
2. Створіть зображеня, використавши одну з відеоінструкцій:
     - інструкція 1
     - інструкція 2
     - інструкція 3
3. Збережіть файл на своєму комп'ютері та розмістіть його на дошці, підписавши його своїм прізвищем.

6 клас. Створення векторних зображень.

Завдання.
1. Створіть зображеня, використавши одну з відеоінструкцій:
     - інструкція 1
     - інструкція 2
     - інструкція 3
2. Збережіть файл на своєму комп'ютері та розмістіть його на дошці, підписавши його своїм прізвищем.
Мавпочка.



Результат практичної роботи


Системи числення



Матеріали до Розділу 7
Додатки до п. 6.2
Мультимедійні дані
Аудіо та відеоредактори
Програмне забезпечення для роботи з мультимедійними даними
Кіностудія
Формати мультимедійних даних 


Розділ 4. Програма QipShot
                Матеріали до пункту 4.2
                Матеріали до пункту 4.3

Матеріали до розділу 3

Матеріали до розділу 2


Домашнє завдання до 15.05.2018р.
Вправа 1.
Тренер формує команду для гри в баскетбол з учнів, які на зріст не нижчі ніж 170 см. Розробіть програму визначеня, чи потрапить у цю команду учень зі зростом  h.
Вправа 2.

Морозиво коштує 1,75. Надрукувати табличку у допомогу продавцеві:
1 порцій коштують 1.75 грн
2 порцій коштують 3.5 грн
3 порцій коштують 5.25 грн
4 порцій коштують 7.0 грн
5 порцій коштують 8.75 грн
6 порцій коштують 10.5 грн
7 порцій коштують 12.25 грн
8 порцій коштують 14.0 грн
9 порцій коштують 15.75 грн

Вправа 3.
Намалювати візерунок з квадратів:



Домашнє завдання на 03.04.2018р.
Вправа 1.
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є рівностороннім.
Вправа 2.
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є різностороннім.
Вправа 3.
Чи парне число, введене з клавіатури?


Домашнє завдання на 27.02.2018р.
Вправа 3.
Дано довжину ребра куба. Знайти його об'єм та площу всієї поверхні.
Вправа 4. 
Відстань між Нью-Йорком та Лос-Анджелесом становить приблизно 4500 км. Скільки часу триватиме подорож на автомобілі зі швидкістю 70 миль на годину (1 миля = 1,6 км)?
Вправа 5.
У шкільній бібіліотеці k книжок. Із них 28% становлять науково-популярні книжки, 43% - художні твори зарубіжних письменників, а решта - художні твори українських авторів. Скільки в бібліотеці книг з художніми творами українських авторів?
Вправа 1. Скретч


  Файли заготовки до Розділу 2

Зміна мови в Inkscape:
Edit->Preferences->Interface->Language і вибираємо українську мову.
Закриваємо програму і ще раз її відкриваємо.

Вправа 8. Малюємо вітальну листівку
Кульки


Вправа 7. Малюємо годинник


Вправа 6. Створення гарбуза на Хелловін


Вправа 5. Створення Пухнастика


Впарва 4. Дельфін


Впарва 3.


Створення складених векторних зображень
Виконай оформлення бланка грамоти для шкільних спортивних змагань за наведеним взірцем. При потребі використовуй об’єкти різних типів, копіювання, групування. Орієнтовний порядок роботи: 1. Замкнута крива Безьє з трьох вузлів з градієнтною заливкою (фігура на фоні); 2. Написи; 3. Горизонтальні лінії; 4. Зірки; 5. Емблема «Олімпійські кільця» внизу. 6. Додай власні елементи оформлення, або розроби повністю свій варіант. Результат збережи у власній папці у файлі з іменем gramota.svg.
Графічнийи редактор Inkscape


Вправа 1.
1. Побудуй зображення черепашки слимака. Примітка. Додавши ще одну спіраль (білого кольору, розмиту і без заливки), можна імітувати об’ємність. 2. Побудуй криву у формі слимака. Якщо заважає прилипання до сітки – вимкни його. Скоригуй форму, скориставшись інструментом Редагування контурів. 3. Додай інші складники малюнка. Збережи його у файлі snail.svg. 4. Створи новий документ. Побудуй прямокутник-основу для зображення рушника (див. мал.). 5. Побудуй в межах прямокутника квадратик червоного кольору для візерунка. Зроби стільки копій, скільки потрібно для одного рядка, і два квадратики постав приблизно на місця в кутках. Виділи всі квадратики і вирівняй їх вздовж горизонтальної прямої на однаковій відстані один від одного. 6. Зроби копію рядка квадратів і розмісти біля протилежної сторони прямокутника-основи. Таким самим способом побудуй зображення бахроми на кінцях рушника. Збережи малюнок у файл rushnik.svg.


ВПРАВА 2.

Намалювати зірку.

Урок 3




Урок 2

Растрова та векторна графіка. Формати графічних файлів


  Комп’ютерна графіка — це графіка, яка обробляється й відображається засобами обчислювальної техніки. Для відображення графіки використовують монітор, принтер, плотер тощо.

     Растрове зображення — це набір пікселів, тобто кольорових точок, розташованих на правильній сітці.
      
       Векторна графіка представляє зображення як набір геометричних примітивів: крапки, прямі, кола, прямокутники, криві лінії, які описуються математичними формулами.




Найрозповсюдженіші формати растрової графіки
BMP (Bitmap) застосовують для збереження растрових зображень без стиснення, з кодуванням інформації про кожен піксел.
GIF (CompuServe Graphics Interchange Format) призначений для стиснення растрових зображень, у яких міститься багато однорідних заливок (для логотипів, написів, схем). Кольорове зображення може бути записане тільки в режимі 256 кольорів. Підтримує просту анімацію.
JPEG (Joint Photographic Experts Group) краще застосовувати для зберігання растрових зображень фотографічної якості. Формат JPEG дозволяє гнучко варіювати співвідношення між рівнем стиснення та якістю зображення.
PNG (Portable Network Graphics) використовують для зображень, які розміщують в Інтернеті. Цей формат задовольняє основній вимозіВебу — забезпечення однакового вигляду зображення незалежно від використаного браузера та монітора. Колір зображення в цьому форматі відтворюватиметься однаково на будь-якому комп'ютері.
TIFF (Tagged Image File Format) на сьогодні є одним із найпоширеніших і найнадійніших растрових форматів. Його підтримують майже всі програми, так чи інакше пов'язані з графікою. Це найкращий вибір для зберігання сканованих малюнків, а також для імпортування растрової графіки у векторні редактори.
Урок 1
 Поняття комп’ютерної графіки








4. Практична робота. 

Працюємо з Інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами. (ст.237-239)


Урок_33. Інтернет для навчання 

Вправа_1  Словники в Інтернеті
Завдання.Знайди в Інтернеті сайди, що містять електронні словники. (ст.233)

Вправа_2  Переклад веб-сторінки.
Завдання.Переклади веб-сторінку на іншу мову. Налаштуй мовну пару для перекладу сторінок рідною мовою. (ст.234)


Вправа_3  Перекладач Google.
Завдання. Відкрий у вікні браузера онлайн-перекладач Google та досліди , як можна знайти переклад слова, прослухати його вимову. (ст.234_235)


Урок_32. Практична робота.              Шукаємо інформаційні матеріали в Інтернеті за вказаною темою. (ст.225-227)


Урок_31. Пошук в Інтернеті


Вправа_1  Пошук в Інтернеті
Завдання.Знайти відомості про визначні місця Ужгорода (ст.220)

Вправа_2  Створення маршруту.
Завдання. Визнач відстань між містами України. Проклади маршрут автомобільної подорожі між ними. (ст.220-221)


Урок_30Браузер


Вправа_1  Створення закладки в браузері Google Chrome (ст. 212)

Вправа_2  Порівняння роботи в різних браузерах.

Завдання. За інструкцією, що міститься в презентації Робота з браузером , виконати завдання для роботи з браузером Google Chrome (ст.231-214)

презентація Робота з браузером


Урок_29. Служби Інтернету

Вправа_1 Навігація між веб-документами за допомогою текстових посилань (ст.202)


Вправа_2 Навігація між веб-документами за допомогою гіперпосилань у вигляді зображень (ст.203)


Вправа_3 Словничок (ст.203)

Урок_28 Локальна мережа

Урок_27. Типи комп'ютерних мереж

Вправа_1  Локальна мережа класу
Завдання. Створити малюнок локальної мережі кабінету інформатики, використовуючи зображення 




Урок_26Контрольна робота



Урок_25Практична робота

Вставляємо графічні об'єкти

 в текстовий документ

Завдання_1. Фрукти та овочі
Виконати обтинання малюнка та змінити значення вказаних параметрів форматування (ст.179)

Завдання_2. Символіка
До тексту додати зображення і розмістити його за зразком (ст.179)





Завдання_3. Організаційна діаграма
Використовуючи план уроку-текст, створити організаційну діаграму за зразком (ст.180)


Урок_24. Дії з графічними об'єктами                             текстового документа

Інтерактивна вправа

Вправа_1. Вставлення зображення до текстового документа
До документа Здоров'я вставити зображення з файла Хліб.jpg і розмістити його за зразком (мал.147, ст. 172)
                                  
 Здоров'я 
Скибка хліба щоденного є, була і залишиться однією із самих важливих проблем життя, джерелом страждань, іноді задоволення, в руках лікаря -  могутнім засобом лікування, а в руках несвідомих – причиною захворювань.
І.П. Павлов (1904)

Хліб


Вправа_2. Форматування зображень
До документа Кий вставити зображення з файла Ладдя.jpg і розмістити його за зразком (мал.148, ст.173)

Кий, Щек, Хорив та сестра їх Либідь
У низці найдавніших і маловідомих постатей української історії найцікавішою особистістю є князь Кий. Та й чи може не збуджувати нашу цікавість історична особа, що дала своє ім'я древній столиці, започаткувала витоки нашої державності. Водночас Кий є найбільш загадковою постаттю. І справа полягає не стільки в тому, що сучасний історик дивиться на Кия крізь запаморочливу товщу часу в п'ятнадцять століть, скільки в непевності й невизначеності рідкісних відомостей про нього. У ледь жевріючому світлі гранично скупих свідчень джерел він виглядає особою, котра майже повністю належить до легендарного світу.


Ладдя.jpg


Вправа_3. Створення  організаційної діаграми  
                у Microsoft Word
Для наочного подання складових географічної оболонки Землі додати до тексту файла Географія діаграму Венна та заповнити її відповідним текстом (ст.174)
                     Файл Географія

Урок_23. Практична робота. 

Редагуємо і форматуємо текстовий документ

Завдання_1. Подоляночка
Увести текст за зразком і відформатувати за завданням  ( ст.164 у підручнику)

Завдання_2. Приказки
У текстовому документі Приказки виправ помилки та встанови абзаци так, щоб кожна приказка розміщувалась в окремому абзаці           (ст.165 у підручнику)
                   Документ Приказки

Завдання_3 Прислів'я про дружбу
У текстовому документі зміни параметри форматування фрагментів тексту за завданням (ст.165 у підручнику)

Урок_22. Форматування та друкування тексту

Вправа_1. Форматування тексту
У документі Візитка змінити форматування тексту: шрифт, розмір, накреслення, інтервал, колір - за зразком (мал. 131, ст. 159 у  підручнику)
                                           Документ Візитка

Вправа_2. Форматування абзаців
 У документі Окуляри встановити параметри форматування абзаців: вирівнювання, відступи, інтервал після абзацу та міжрядковий інтервал - за зразком ( мал.132, ст.160 у підручнику)
                                            Документ Окуляри


Відкрити посилання http://inf6-m.blogspot.com/p/21-22.html  івиконати інтерактивні вправи до уроку 21-22

Інтерактивні вправи. Форматування тексту в Word


Урок_21. Редагування текстового документа


Вправа_1 Редагування тексту

Прислів’я та приказки

Непоговорившизголовою,
неберисьруками.Хтобагаторобить,тойібагатовміє.
Чистонетам,деприбирають,
атам,денесмітять.Птицюпізнаютьпопір’ю,алюдинупословах.Де
силаневізьме,тамрозумдопоможе. 

Інтерактивні вправи.  Виділення фрагментів у текстовому процесорі


Урок_20. Створення текстових документів.Перевірка правопису 

Практична робота_Правила введення тексту
  • пропуск не ставиться перед, але обов'язково ставиться після таких знаків пунктуації, як кома, крап­ка, крапка з комою, двокрапка, знак питання, знак оклику, три крапки, дужка, що закривається, лапки, що закриваються;
  • пропускне ставиться після, а ставиться перед дуж­кою, що відкривається, та лапками, що відкриваються;
  • пропуск ставиться і перед, і після тире;
  • пропуск взагалі не ставиться при використанні дефіса.      
Інтерактивні вправи
Опрацювання текстового документа
Текстовий документ

Урок_19

Презентація до уроку

Інтерактивна права. 
Знайомство з програмою WORD.

Урок_18
Презентація до уроку.
Поняття текстового документа, його об’єктів

Інтерактивні прави.                                                                        Електронна бібліотека шкільних уроків.

Урок_16. Контрольна робота






Урок _14



Завдання_1

Завдання_2
Пристрої для роботи з мультимедіа

Урок_10

Файли



Урок_9




Урок_8

Операційні системи


Урок_7
Контрольна робота_1






Урок_6


Кросворд 
Урок_5
Команди в середовищі Scratch





Урок_4

Знайомство з програмою Scratch


Урок_3

Форми подання та виконавці алгоритмів


Скласти алгоритм



Найпростіші лінійні алгоритми

та алгоритми з повторенням

Урок_2
1. Алгоритм.  Послідовність дій.


2. Алгоритм.  Суп.

3. Порядок команд у алгоритмі
4. Бутерброд для Алгоритміка



Тут можна завантажити підручник
https://docviewer.yandex.ua/?url=ya-disk-public%3A%2F%2F%2B%2B6YsbTA1RmkIEamOkXSL74PM1kmpNdPi70dWL82bUE%3D&name=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%206%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B7%D0%B5%20%D0%9D.%D0%92.%20%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92.%20%D0%92%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%B5%D1%80%20%D0%92.%D0%9F.%202014%2C%20ISBN%20978-617-656-305-1.pdf&c=540c95ae4a0b

Фрагменти підручника для завантаження:
https://docs.google.com/file/d/0B6fTIfFMSQYZYkFia192d0FfQms/edit

Урок_1 Техніка безпеки в кабінеті ІІКТ
Інтерактивна вправа
Правила поведінки в кабінеті ІІКТ
https://docs.google.com/presentation/d/17pQjUP3fx9l6CqxlNcW81M1rGexPQicTd6wt367ZLNI/pub?start=true&loop=false&delayms=3000

Немає коментарів:

Дописати коментар