Методична скарбниця


Самооцінювання: дієві поради, що допоможуть навчити учнів критично оцінювати свої досягнення

UKR.LIFE Самооцінювання: дієві поради, що допоможуть навчити учнів критично оцінювати свої досягнення Як працює ця методика оцінювання знань, та як навчити учнів ...


Вербальне оцінювання учнів Джерело: http://surl.li/anpka

Перевірити й коректно прокоментувати роботу учня та мотивувати його до навчання допоможуть спеціальні шаблони.

Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Відповідний наказ і текст рекомендацій оприлюднено на сайті МОН. 

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово.

Щоб процес перевірки зошитів був правильним, зручним та результативним, скористайтесь добіркою сталих висловлювань й за бажанням доповнюйте її власними креативними фразами.  

Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази:

Супер 

Неймовірно

Талановито

Фантастично

Дивовижно

Приголомшливо

Молодець

Ідеально виконано

Бездоганно

Краще не буває

Чудово

Неймовірно

Чудова робота

Оригінально

Чудова ідея

Так тримати

Прекрасно

Відмінний результат

Гарна робота

Бездоганна робота

Геніально

Відмінна робота

Гарна думка

У тебе все вийшло

Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання:

Ти робиш значні успіхи

Це дуже втішно

Добре впоралась/впорався

Продовжуй у тому ж дусі

Ти це зробила/зробив

У тебе дуже добре виходить

Рада/радий за тебе

Я знала/знав, що ти впораєшся

Ти швидко вчишся

Ти на правильному шляху

Твоя думка цікава

Значно краще

Якщо ви бажаєте емоційно підтримати здобувача освіти, скористайтесь такими формулюваннями:

Щодня тобі вдається усе краще

В тебе є прогрес

Ти сьогодні багато працювала/працював

Це дійсно щось неймовірне

Ти сьогодні гарно працюєш

Тепер ти зрозуміла/зрозумів цей матеріал

Тепер ти все зрозуміла/зрозумів

Це завдання вдалося найкраще

Старайся, ти можеш

Ти вдосконалюєшся

Тепер тебе ніщо не зупинить

Вже виходить добре

Цілком слушно

Це здорово

Отак правильно

Цього разу ти це зробила\зробив

Набагато краще

Ти перевершила\перевершив себе

Ти рухаєшся у правильному напрямку

Ти докладаєш багато зусиль – у тебе все вийде

Кожному буде приємно прочитати у своєму зошиті слова підтримки від вчителя:

Ти зростаєш над собою

Сьогодні справи йдуть набагато краще

Молодець, ти проявила/проявив

свою фантазію

Твоя робота з кожним днем стає краще

Ти робиш впевнені кроки вперед 

Ти дійсно на вершині

Ти вже маєш значні успіхи в цьому

Я дуже пишаюсь тобою

Щоразу краще

Ти дійсно в темі

Так тримати

Ти все зрозуміла/зрозумів

Я вражена твоєю роботою

Ти майже все зрозуміла/зрозумів

Як тобі це спало на думку?

Я рада бачити, що ти так вправно працюєш

Ти робиш все так просто

Вітаю, тобі підкорилося складне завдання

Дякую за відповідальне ставлення

до роботи

Ти швидко вчишся

Це найкраще, що ти коли-небудь

робила/робив

Я вірю у твої сили

Я ніколи не бачила, щоб хтось

робив це краще

Щиро радію твоїм успіхам

Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази:

Уважно перевір це завдання

Уважніше, будь ласка

Відшукай помилку

Перечитай, спробуй знайти помилку

Тут сховалась помилка

Спробуй самостійно знайти помилку

Треба ще раз повторити цю тему

Не все вдалося, наступного разу буде краще

Треба потренуватися ще

Треба попрацювати додатково над такими завданнями

Спробуй ще раз розв’язати це завдання 

Є над чим працювати, я тобі допоможу

Не поспішай

Потренуйся виконувати таке завдання

Зможеш самостійно знайти помилку?

Хід розв’язку правильний, спробуй знайти помилку 

Формувальне оцінювання допомагає вчителю знайти необхідні доречні слова та коментарі до різних видів робіт: самостійної, парної, групової, проєктної діяльності учнів. Такі репліки дозволяють зробити зауваження без зайвих образ, підтримати та надихнути кожного оригінальним та несхожим на інших коментарем.




Ефективні техніки формувального оцінювання при дистанційному навчанні

Дистанційний курс “Цифрові інструменти формувального оцінювання”

Формувальне оцінювання допомагає учням навчатись та розвиватись, не побоюючись покарання низькими оцінками, а вчителю – формувати освітній процес, будуючи індивідуальну траєкторію навчання дитини. При очному навчанні вчитель може обирати найбільш оптимальні методи та інструменти оцінювання, не застосовуючи гаджети – смартфони, планшети чи комп’ютери, натомість готуючи друковані таблиці, схеми, усні вправи тощо. Та з приходом дистанційного навчання традиційні методи та інструменти не завжди працюватимуть, адже спілкування не відбувається віч-на-віч, й під рукою немає заготованих друкованих матеріалів, кольорових карток тощо… То ж, як використати популярні техніки формувального оцінювання, використовуючи Інтернет-інструменти?

Газетний заголовок. Ідея цього інструменту полягає в тому, що учні мають вигадати газетний заголовок, який повинен бути написаний до теми, що вивчається, (складніший варіант – передати основну ідею події). Реалізація цієї техніки при дистанційному навчанні – з використанням онлайнової дошки JamBoard (https://jamboard.google.com/), Mural (https://www.mural.co/),  Padlet (https://uk.padlet.com/), де заголовки писатимуться учнями на окремих наліпках чи Canva (https://www.canva.com/), де в якості заготовки доречно використати шаблон для проведення мозкового штурму.

Доповни думку. Це письмова перевірка розуміння стратегії, коли учні заповнюють пропуски у пропонованому твердженні. Під час дистанційного навчання ця техніка реалізується шляхом використання онлайнових документів – наприклад, Google-документів (https://www.google.com/intl/uk_ua/docs/about/), документів Microsoft (https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-365/free-office-online-for-the-web), інтерактивної вправи «Заповни пропуски» від LearningApps (https://learningapps.org/), H5P (https://h5p.org/fill-in-the-blanks) або Wordwall  (https://wordwall.net/uk/about/template/missing-word).

Підсумок одним словом. Учні мають обрати з-поміж наведених варіантів (або запропонувати самостійно) слово, яке найкраще підсумовує тему. Дистанційно цю техніку можна використовувати, якщо заздалегідь підготувати учням форму Google для вибору слова (https://www.google.com/intl/uk_ua/forms/about/), в синхронному режимі діти можуть вголос сказати це слово, написати в спільному чаті тощо.

Сортування слів. Учням дають набір словникових термінів, які вони сортують за заданими або створеними ними категоріями. Цю техніку доречно використовувати дистанційно із застосуванням інструментів для створення онлайнових дошок JamBoard (https://jamboard.google.com/), Mural (https://www.mural.co/),  Padlet (https://uk.padlet.com/), вправи «Таблиця відповідностей» від LearningApps (https://learningapps.org/) тощо.


Як оцінюють учнів у початковій школі НУШ: пояснення з прикладами для батьків

Як оцінюють учнів у початковій школі НУШ: пояснення з прикладами для батьків | Освіта-Інфо

OSVITA-INFO.COM Як оцінюють учнів у початковій школі НУШ: пояснення з прикладами для батьків | Освіта-Інфо Як оцінюють учнів у початковій школі НУШ: 


http://barna-consult.com/yak-rozrobyty-systemu.../Як розробити систему оцінювання учнів - Супервізія в НУШ 

BARNA-CONSULT.COM Як розробити систему оцінювання учнів - Супервізія в НУШ

Оцінювання в початковій школі

Оцінювання навчальних досягнень: ефективний інструмент для мотивації та натхнення

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ: ФРАЗИ, ЯКІ СТАНУТЬ У ПРИГОДІ ВЧИТЕЛЮ

Підтримка – це просто!

QR-код сторінки "Оцінювання"

Формувальне оцінювання

15 цифрових інструментів для формативного оцінювання учнів





Малярчук С. М. Основи інформатики у визначеннях, таблицях і схемах
________________________________________________________________________                 
___________________________________________ Методика навчання інформатики
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч. /Н.В.Морзе; за ред.акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. І : Загальна методика навчання інформатики. -256 с.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 3 ч. /Н.В. Морзе; за ред.М. І. Жалдака. - К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. II: Методика навчання інформаційних технологій. - 287 с: іл.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: метод, посібник: у 4 ч./ Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака. — К.: Навчальна книга, 2004. Ч. III: Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет. — 196 с : іл.
Посібник містить відомості про створення глобальної мережі Інтернет, принципи її будови, основні ресурси, програмне забезпечення тощо. Дано методичні рекомендації щодо навчання користування послугами Інтернету, правила роботи зі спеціальними сервісними програмами, завдання для самостійного виконання учнями. Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч. /Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. ІV : Методика навчання основ алгоритмізації та програмування. -368 с.
Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)


Використання соціальних медіа на уроках

Соціальні медіа є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Наші діти практично постійно заходять в «Instagram», «Facebook», «Twitter», «Контакт» і, звісно, на багато інших сайтів, про які ми знаємо трохи менше. Якщо ви хочете привнести у процес навчання «цілий світ», розгляньте можливість інтеграції ваших уроків і соціальних медіа.

Більше не будемо відволікатись


Якщо використовувати соціальні медіа обережно і з розумом, вони можуть слугувати як корисний інструмент, а не як відволікаючий фактор, як це буває зазвичай. 


Нещодавно на сайті Edutopia було опубліковано матеріал, в якому йдеться про те, що соціальні медіа не тільки збагачують шкільні заняття сучасними технологіями, а й допомагають малозабезпеченим учням подолати цифрову нерівність. Адже такі школярі не мають постійного доступу до соціальних медіа, як їхні більш забезпечені однокласники. Чому ж вони повинні бути відсторонені в той час, як технології продовжують крокувати вперед?

Такі освітні сайти, как Edmodo, Edublog і Kidblog, надають альтернативні соціальні медіаресурси для розміщення різноманітної інформації, анонсів, новин, ведення блогів і мікроблогів, які можна використовувати в педагогічному процесі. Але й комерційні сайти теж можуть бути корисними для демонстрації учням можливостей соціальних медіа.

Створіть групу вашого класу у Facebook


Facebook відомий усім як одна з найбільш крупних соціальних мереж, в якій можна розміщувати інформацію про себе, оновлювати статус, публікувати анонси, об’яви, фото й відео – усе те, що, по суті, ми неодмінно використовуємо на наших заняттях. Створіть у Facebook групу для кожного свого класу, і в ній ви зможете розміщувати завдання, робити об’яви та нагадувати учням про важливі строки виконання завдань. Батьки також можуть отримати доступ до сайту й за бажання контролювати все те, що відбувається у процесі шкільного навчання їхніх дітей.

Група у Facebook дозволяє забезпечити для учнів простір, де вони зможуть ставити запитання та отримувати на них відповіді. Коли вони повернуться після школи додому і приступлять до виконання домашніх завдань, то зможуть поставити запитання, що їх цікавить, на стіні групи, на яке ви як учитель чи хтось з однокласників зможете дати відповідь. Оскільки учні часто обмінюються з однокласниками інформацією, діляться один з одним своїми запитаннями, ідеями та досвідом, отримують поради чи пояснення чогось незрозумілого, за допомогою групи можна значно розширити навчання, тобто розширити дискусію як у класі, так і поза ним.

Група у Facebook також ідеально підходить для вчителів, які використовують таку форму активного навчання, як «перевернене навчання». Розміщуйте відео, фотографії, документи та інші матеріали на стіні таким чином, щоб учні змогли уважно з ними ознайомитися ще до занять або під час роботи над домашнім завданням.

Звісно, можна знайти й інші можливості розміщення важливого для вас навчального контенту. Але, з урахуванням того, що багато старшокласників та їхні батьки вже встановили Facebook на своїх телефонах і планшетах, а значить, мають до нього постійний доступ, немає необхідності використовувати інші ресурси.

Почніть актуальне інформування у Twitter


Як і Facebook, Twitter пропонує швидкий спосіб розміщувати свої об’яви та нагадування для класу, а також у режимі реального часу надавати інформацію про різні екскурсії (ідеальний варіант для батьків, які не можуть прослідкувати за всім). Twitter також допомагає класам відслідковувати інформацію про вибрану тему.

Наприклад, клас обговорює поточні події або певну тему, таку як подальша кар’єра. Twitter у такому випадку може надати актуальну інформацію, ліквідуючи необхідність масштабного пошуку. Слідуючи експертним каналам Twitter у цій галузі чи навіть хештегам, що зорієнтовані на поточні проблеми, учні можуть більше дізнатися про те, що відбувається у світі. Ви можете також використовувати цю інформацію під час різних обговорень у класі чи досліджень і написання учнівських проектів.

Twitter створений не тільки для читання, а і для відповідей. Запропонуйте учням за допомогою Twitter розширити коло спілкування, розмістивши свої улюблені цитати або факти, які вони отримали на конкретному уроці. Нехай вони взаємодіють з експертами, ставлячи їм запитання або залишаючи коментарі.

Запропонуйте учням вести блог

Замість традиційних письмових робіт блоги надають учням більше можливостей, дозволяючи їм написати свою роботу і представити її на розгляд широкому колу читачів. При цьому ідеї для різних тем просто безмежні. Учні можуть написати про свої уроки чи враження від екскурсій, розмістити матеріал шкільного дослідження або залишити свою рецензію на фільми, книги чи аудіозаписи. Запропонуйте їм виразити себе та проілюструвати свої думки за допомогою фотографій чи відео.

Коли учні читають повідомлення один одного у блозі, вони створюють більш міцне та дружне співтовариство, обговорюючи спільні переживання, отриманий досвід і свої реакції. Тим самим їх письменницький труд стає частиною великого світу World Wide Web (www), а значить, учні отримують високу мотивацію для більш грамотного викладу своїх думок, орфографії, граматики та особливостей підбирання інформації ззовні. У цьому сенсі блоги можуть послугувати чудовим приводом для дискусії про плагіат і стилістику написання.

Розміщення відео учнів у YouTube


Як і Facebook, YouTube є чудовим варіантом для «переверненого навчання». Учні можуть проглянути лекції та навчальні матеріали ще до того, як прийдуть у клас на заняття. Замість того щоби проглядати матеріали, створені іншими людьми, чому б учням не створити свій власний матеріал?

Подібно веденню блога можливостей для створення учнями відео на YouTube дуже багато. Вони отримують велике задоволення, бачачи один одного, можуть пояснити якусь концепцію, зробити відеоогляд книги чи фільму, продемонструвати свою власну інтерпретацію сцени з художнього твору, створити соціальну рекламу чи розповісти про останні новини. Знову ж таки, оскільки матеріал, як і при розміщенні у блозі, буде представлений широкій аудиторії, учні будуть старатись найкращим чином подати своє відео, тим самим усебічно розвиваючись; вони отримають можливість більш глибоко виразити свій творчий потенціал і більш ґрунтовно вивчити навчальний матеріал.

Продемонструйте учнівські роботи в Instagram


Якщо картинка варта тисячі слів, то тільки уявіть собі, як багато може розповісти вашому класу дбайливо продумане зображення в Instagram. Instagram може ефектно представити роботу учня, залишаючи місце для характеристики його творчості чи цікавих подробиць про нього самого (наприклад, «Знайомтесь, учень…» і його фото поруч). Постарайтесь відслідкувати різне «сміття», що не має відношення до освітньої тематики. Нехай ваші учні розміщують фотографії того, що пов’язано з їх улюбленою книгою або видатним історичним діячем тощо.

Конфіденційність у соціальних медіа


Питання конфіденційності правомірне завжди, незалежно від того, в особистих цілях використовуються соціальні медіа чи в освітніх. Будь ласка, прочитайте всі сторінки про конфіденційність, які є на соціальних медіаплатформах, і переконайтеся, що сторінка вашого класу захищена, як і всі учнівські роботи, представлені на ній. Вивчіть політику вашої школи відносно соціальних медіа, і, якщо це необхідно, отримайте в батьків письмову згоду на розміщення роботи їхньої дитини в Інтернеті. Крім того, переконайтеся, що учні добре розбираються в етикеті та правильному використанні технологій.

Висновок


Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, ви допомагаєте їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа та пропонуєте новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.

Джерело osvita.ua
______________________________________________________  

Нестандартні уроки інформатики

Aвтор: Мясникова О.К. та ін.
Мова: Українська, російська
Формат: .doc
Розмір: 20,9 МБ
В збірнику представлений досвід роботи учителів інформатики по проведенню нестандартних уроків інформатики в школах. Це - КВК, ігри, вікторини, ділові ігри, позакласні заходи та інші цікавинки. Качайте та зацікавлюйте своїх учнів вивченням інформатики.
Скачати
______________________________________________________________ 

Шість способів привернути увагу дітей у класі

Розвивайте культуру досягнень. Сприяйте створенню умов, в яких навчання стане для дітей захоплюючим та цікавим, а задавати питання - буде для них абсолютно нормальним. Знайдіть для своїх учнів складні, але досяжні цілі, а потім придумайте творчі шляхи, які з інтересом приведуть їх до досягнення цих цілей.






Введіть інтереси своїх дітей у навчальний план. Практичні заняття, довгострокові проекти та групові завдання – прекрасний спосіб включати ваших учнів у навчальний процес. Допоможіть їм знайти зв'язок між досліджуваним матеріалом і цілком реальними ситуаціями. Наприклад, якщо ви розповідаєте дітям про Томаса Едісона, нехай кожний з них придумає і створить свій власний винахід. А потім улаштуйте ярмарок винахідників, на якому учні зможуть вразити один одного своєю креативністю.

Підтримайте своїх учнів. Для ваших учнів добрі слова, сказані вами, значать набагато більше, ніж ви можете уявити. Визначте для себе переваги кожного і його особисту ділянку росту, а потім дозвольте дітям відчути, що ви підтримуєте їх у цій захоплюючій навчальній подорожі. Заохочуйте не тільки відмінників, а й тих учнів, хто демонструє старання та успіхи в освоєнні предмета. Коли діти відчують вашу підтримку, вони стануть більш активними в навчанні.

Заохотьте батьківську участь. Розкажіть батькам своїх учнів, яким чином вони можу брати участь у навчанні своїх дітей. Наприклад, батьки можуть інтегруватись у шкільне середовище, приєднавшись до батьківському комітету або залишитись в якості волонтерів. Вони можуть також запропонувати підтримку своїми силами в домашніх умовах, перевіряючи, щоб діти, йдучи у клас, повністю виконали свою домашню роботу.

Зробіть школу безпечною зоною. Для того щоб добре зосередитись під час занять, учні повинні сприймати школу як абсолютно безпечне місце. Поетапно впроваджуючи дисциплінарні правила, ви можете зробити шкільне середовище максимально безпечним. Переконайтесь у тому, що діти вам довіряють і знають, що при виникненні будь-яких проблем, пов'язаних з потенційною небезпекою, вони зможуть про все розповісти вам.

Допоможіть дітям отримати додаткову практику. Заохочуйте своїх учнів брати участь у позашкільних заходах. Використовуйте всі можливі способи для формування та зміцнення системи підтримки між однолітками та вчителями, створення це спортивних команд чи використання сервісних організацій. Це, у свою чергу, допоможе вашим дітям стати більш залученими до навчального процесу під час уроків.


Джерело osvita.ua

______________________________________________________ 

99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК

Проблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.
Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці. Решта прийомів забувається, а займатися їх пошуками знову ніколи.
Чому саме 99 форм роботи? Хоча б тому, що ще як мінімум одна є в доробку кожного педагога.
Творчих успіхів вам, колеги! (cкачати 99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК)

Професійне портфоліо вчителя

Сьогодні практикують різні підходи до створення портфоліо учителя. Це може бути портфоліо-сайт, портфоліо-довідник і, найпростіший випадок, - збірка документів, виконаних у Power Point або в Word. Звичайно, це все види електронного портфоліо. Складаючи електронне портфоліо, учитель може справді "розгулятися" –– прикрасити його як душі завгодно, додавши безліч презентацій, аудіо- або відео-/Files/images/portfolio.JPGфайлів. Тут усе залежить від уміння працювати з комп'ютером. Але і від звичайної робочої папки, яку ми повинні при атестації пред'явити атестаційній комісії, /Files/images/атестація.jpgучитель теж обійтися не може. Електронний варіант – це дуже добре, це демонструє, як уміло учитель володіє сучасними технологіями, але паперовий варіант ще, мабуть, довго забути не вдасться. Звісно, ці два варіанти між собою значно перегукуються і повторяють один одного, але який варіант не обереш, все одно потрібно від чогось відштовхуватися, складати план, кістяк портфоліо, а потім наповнювати його результатами своєї роботи.
Переглянувши різні роботи різних вчителів, які викладають різні предмети (слава Інтернету!). В когось побачив щось цікаве і ось тепер пропоную план (ще не саме портфоліо, а тільки його намітки), за яким складатиму свою папку. Отже,

 розділ. Візитна картка.
· прізвище, ім'я, по-батькові
· предмет, що викладається
· стаж роботи
· категорія, розряд
· педагогічне кредо
· назва навчального закладу
· система або технологія, в якій працює педагог
· грамоти і нагороди
VII розділ. Діагностика якості освітнього процесу
· підсумки успішності (результати моніторингу або зрізи знань)
· аналіз анкетування (тестування) учнів
· результати олімпіад
ІІ розділ. Освіта
· назва учбового закладу, рік закінчення, фах
· відомості про проходження курсів підвищення кваліфікації, рік проходження
· копія диплому та свідоцтва, що підтверджує проходження курсової перепідготовки
VIII розділ. Інноваційна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· розробка інформаційних ресурсів
· створення і супровід сайтів, освітніх веб-проектів
ІІІ розділ. Дидактичні розробки
· авторські програми з предмету або факультативів, гуртків, курсів
· елементи педагогічних технологій
· конспекти відкритих уроків
· вправи і завдання, розроблені педагогом, що отримали суспільне визнання
· публікації
· дидактичні матеріали
ІХ розділ. Творчий саморозвиток
· план по самоосвіті
· опрацювання наукової, методичної літератури з певної теми (каталог опрацьованої літератури)
· науковий звіт з проблеми дослідження (реферат, доповідь, стаття)
· створення та супровід освітніх веб-проектів
IV розділ. Методична робота
· принципи і напрями роботи
· робота в методоб'єднаннях, радах, комісіях (виступи)
· робота в проблемних творчих групах
· співпраця з методичним центром, з інститутом підвищення кваліфікації
· здійснення стажування

Х розділ. Творчі навчальні досягнення учнів
· участь у Всеукраїнських іграх-конкурсах
· творчі роботи учнів
розділ. Позаурочна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· предметні тижні
· підготовка учнів до конкурсів, олімпіад
· організація заходів, що підвищують інтерес до вивчення предмету
· організація екскурсій
ХІ розділ. Робота в якості класного керівника
· принципи і напрямки роботи
· позашкільні заходи
· відкриті виховні заходи
· підготовка та проведення психолого-педагогічної роботи з батьками вихованців

VI розділ. Участь педагога у професійних конкурсах

· участь в освітянських виставках
· конкурси педагогічної майстерності

Немає коментарів:

Дописати коментар