пʼятниця, 9 жовтня 2015 р.

Як створити вчительський Хмарний методичний кабінет


Володіючи певним набором власноруч створених електронних методичних матеріалів, вчитель відчуває потребу мати   Хмарний методичний кабінет для зберігання, систематизації та вільного доступу для демонстрації їх учням.
Першим таким середовищем для мене став мій блог. 
Але, коли мені запропонували для ознайомлення та опанування Хмарний методичний кабінет, я зрозуміла: кращого хмарного вчительського кабінету немає!
Отже, що там є таке, чого не можна робити через блог чи сайт:
1.можливість створення систематизованих навчальних курсів з навчальних  предметів по класах ;
2.можливість створення інтерактивного уроку чи тесту, після проходження яких учні отримують оцінки в електронному журналі; 
3. вчитель бачить всіх учнів та їхні оцінки за кожний навчальний модуль;
4. спосіб поєднати навчання в школі з варіантом дистанційного доступу до навчального контенту, про переваги якого сьогодні багато пишуть в освітньому віртуальному середовищі.

 Я тут зупинюсь, хоча наведений вище  перелік далеко не повний, але достатньо аргументований для сучасного вчителя. 
18 червня 2014р.  при Тернопільському ОКІППО в рамках авторської творчої педагогічної майстерні вчителів інформатики мені було доручено провести тренінг"Створення системи управління навчанням з інформатики засобами клієнт-серверних технологій


Структура цього тренігу відображена на схемі:






Результатом тренінгу є рішення створити колективний курсовий проект вчителів-курсантівсистему інтерактивних  уроків з інформатики для 5 класу на базі "Відкритої школи ІКТ Світлани Попель". Світлини тренінгу знаходяться ТУТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар